Pagi2 d April

Chelk chelk!~

Smlm aku layan cite Bohsia.wkaka,x ter'pk la plak nk tg0k cite tu.tpi so far,besh gak aa.so aku cdangkan ko layan je la cite tue.mesty ade part2 tertentu yg ko akn gelak.thniah2~

. . .
Aku bace bl0g owg,sume sib0k d0k cite sal sem last blaja kat U.adeh,gua tade st0ry la beb.just aku telah mnggalkn kwan bek ku dan tetibe aku merasa berkawan scr umum lik.haha.bahagie aku skrg.mtk mf la kwn lameku itu.aku tade niat nk tggalkn ko.tpi sumpah da x tahan beb.

. . .
Ha, ni nk cite nie.bleh x aku mngatakan ape yg slame ni owg ckp sal pmpn drve itu adelah BENAR2 belaka.k0wng pnah dgar x owg ckp pmpn klu drve mesty bahaye,x bt0l,cm ntah pape? slame ni aku dgar je la.mls nk k0men pa pe.cm unfair le plak kn.TAPI, ritu aku drve area danau k0ta, agak malang gak ah it0t blakang kete s0wng POMPUAN itu.bygkan aa,ane aku x hangen,tiap 30 saat cmtu d0k brek2~~ak menyangkekan bahawa sesungguhnye bliau bertemu ngan mane2 bonggol kt jalan!!ah,marahnye!pastu tibe kt satu simpang tuh,dgan x bgi signal pn cuk0p,die brek scr mngej0t kot!sumpah ade ah bape saat je lagi utk aku brek b4 ci0m montot kete die!cet!spnjng nk blik umah tu,aku d0k sumpah seranah pmpn tu wlpn die xmgkin akn mndgarnye!(amaran:mencar0t tidak bek utk kesihatan)

. . .
Hoho,pnas ati jerk ingt lik sal tu.tpi laki p0n lebeyh kurang gak jerk.mentang2 la ak pakai Kancil jerk,k0wng bgi ak mkn asap ekz0s kowng ek.t0l2 brangan atas trek lumbe k0t!xpe2,tggu ak bli kete aa~!

. . .
Dan mase pulang ke rumah ritu aku bwu dpt lalu highway DUKE tuh.wkakaka.gile ketinggalan.mmg lengang gileri0us aa.burn RM2 ak utk t0l tuh.ceh!


Masa highway DUKE ngah dibina

0ff lu aa.nnty pas exam ak nk online lame2~!

Chelk chelk!~



Comments

Post a Comment

comments

Popular Posts