That Morning

Selamat pagi (kerana sedang pagi ketika menaip ini)

Pelik rasanya bila tiba-tiba department ini tak ada orang pada hari Ahad. Ini rare ok. Rare. Tapi tak apa. Aku suka. Like untuk situasi ini. Macam biasa, sejak kehilangan telefon bimbit ni, setiap post baru macam tak ada motif. Taip ikut apa yang difikirkan, mengisi masa-masa lapang yang kian berlalu pergi. Ok kenapa ayat begini, kawan-kawan?

Semenjak dua menjak ini memang kelihatan yang mana satu kawan yang ada semasa kesusahan. Terima kasih kepada kawan-kawan itu, tiada lain yang kuharap melainkan anda dimurahkan rezeki. Kawan-kawan yang jenis tak nak membantu tu, apa-apa aje lah kalian. Boleh nampak okeh siapa yang betul-betul tak dapat tolong dengan kawan yang tak nak tolong langsung, tak pandai cover mereka ini. Tak apa, benda dah lepas, redha ajelah kamu.

Jadi di umur begini, begitu ramai kawan-kawan yang berkahwin ya. Harapnya yang belum tu, janganlah rasa tak best. Saya faham perasaan anda. Semoga bertemu jodoh dengan cepat dan baik. Ha gitu.

Sebenarnya aku lapar. Bila aku lapar, tak boleh fikir secara fokus. Em. Dah kenapa entah aku update disini. Kesian anda-anda yang terbuang masa tengok post ini. Maaf masa anda terbazir beberapa saat. Hahahahahaha.

Ok daaa~

Lin Meli

Comments

Popular Posts