bunga dan perempuan

Bunga memang sinonim dengan perempuan kan? dulu masa kecik2 aku slalu heran knape la perempuan mesti suke kalau di adiahkan bunge. ye la, bunga tu kan dalam 2 3 hari akan layu jugak.so bunga ni sebenarnye menandakan ape? cinte? so adekah cinte itu akan layu mcm bunga? ah berhenti mengarut.

. . .

Bila aku suda agk dewase (ehem2), aku pn mula mengharapkan yg seorang lelaki akan adiahkan aku bunge. ok dalam dunia ni aku rase bunga je kot perkara semulajadi yg ade kaler2.bile bunga tu djadikan sbg adiah so perempuan BIASANYA akan rase mcm 'ouw...so sweeettt..'. ye, kerane bunga itu indah. jadi ape la salahnye adiahkan girlfriend korang bunga kan?bukan beratus2 pun harge die.kadang2 yg sekuntum je pn lagi perempuan suka.ok yg suke sejambak ade brape ratus kuntum tu BIASANYE adela pompuan yang suke menunjuk betapa bruntungnye die diadiahkan bunge kepadenye.so-wut-eva.

. . .

jadi bile da ade bunge d tangan, maka bermula la adat resam org skrg.KAMERA pliz.click3!

ah sungguh gedik diri ini


muka harus poyo baru org terharu

ok suda nnty org meluat.

. . .

smpai layu pn aku ade amek gmbr wt kenangan..hahaha.xperlu aku post gmbr itu.

. . .

ok kalau x dpt bunge dr boifren,xpe2, dont worry.xperlu sedey mcm kematian kucing.mereka masih sygkan anda.mngkin cume sifat keromantikan itu kurang.bersyukur la atleast dia SAYANG korang kn. ok da x nak gedik2 mintak bunge lagi,hik3.

---aLin Meli---

Comments

Popular Posts