it's october!

sebenarnye sepanjang sem ni busy(as i alwez mentioned before).but thap kritikal itu terjadi di bulan ini-oktober.date line sume assignmnt and project adela d dlm bulan ini termsok deretan test 2 ye kwn2.bertenang2..

. . .

2 3 ari ni aku baru memikirkan betapa kerdil diri ini kalau nk d bandingkan dengan kepandaian classmatesku yg sgt hebat mengaplikasikan ape yg kitorang blaja dlm kelas kepada semua pemasalahan yg ade dlm civil engineering.dan sume ini buat aku tertanye2.why on earth did i choose dis course b4???honestly said here aku adela budak yg setia ngn math.sgt suke smpi x pnah ponteng kelas2 math.x tipu ok!jadi aku sgt bergantung kepada fakta2 nie.agk kurang utk aplikasi mende civil engineering nie.kalau aplikasi math insyaallah buleh.tp knape aku d sini??d bidang ini? (but better la drpd aku ade d bdang medik-so not me)

. . .

ok biarkan rase rendah diri itu d situ.smalam telah djelaskan dengan perkara yg pernah menyerabutkn otak yg tade kaitan dgn pelajaran.ye,hanya kerana mulut seorang perempuan yg sgt biadap,serabut beberapa idop org d sekeliling aku.aku harap perempuan ini cptla brubah.dan jika bernaseb bek dan die membace entry ku ini aku ingin katekan kpdnye : berhenti la bercrite sal org yg kau tak knal, and siyesly kau x comel spt yg kau suke nyatakan kepade laki2 d dlm kelas kite itu.i hate u.

. . .

bercerite ttg prasaan benci ini.ok rmi la yg terlibat dgn prasaan itu.tpi ntah ape dosa seorang kanak2 lelaki yg baru lahir kerane aku spt tidak akn suke bliau.tpi xpe.akn dtg mngkin aku akn idop dlm keadaan yg lebih rasional lalu melupakan kisah silam dan melayan kau budak bayi sbb knak2 comel yg aku suke geget.berhenti merepek.

. . .

beberape kali juge dalam bulan ini adik me'mms' gambar rumah yg sedang d renovet dan aku berase tersgt la x sbr nk cuti utk mngkin berehat2 d rumah itu.ok abh da bagi keje soh aku cat rumah nnty. T_T
nevermind,i miss my home.

. . .

abah pesan blaja rajin2.ok suda.jumaat ade test.

alin meli

Comments

Popular Posts