Hai Bekas Rakan Sekelas!

Hari ni macam biasa pergi ke tempat praktikal dengan perasaan yang malas. Oh malas itu perasaankah?Anyway aku dah berjaya dapat elaun-yang-tak-brape-penuh tu. Tapi bersyukurlah, ada jua orang yang memberi aku wang. Boleh aku berbelanja perkara tak berfaedah lagi. Aku tak ambil gambar cek itu. Well, kalau beribu semangat juga lah kot nak ambil. Sekian.

 

Hari ni pulang ke Gombak juga macam biasa. Cepat-cepat ambil seat kosong dalam train memandangkan orang buat tak nampak je seat tu, tambahan pula tiada golongan makcik-makcik yang boleh aku sedekahkan tempat duduk itu. Ok kaki aku injured lagi. So aku layak duduk di tempat itu.

 

Kau ni Lin asyik injured je jadah apa. Ah sudah nasib la. Aku jatuh toilet pula kali ni. Tahan je la. Berurut dengan makcik tukang urut, oh memang sedap rasa badan ini.

 

Sedang aku leka menaip mesej, mata aku meliar sekejap tengok keadaan keliling sambil fikir ‘aku dah kat mana ni?’. Tiba-tiba terpaku jap kat muka yang macam familiar je mamat ini. Adakah budak kelas aku masa tingkatan 5? Kalau dia kenapa muka die cam tade perasaan je pandang muka terkejut aku? Orang lain kot?

 

Sambung taip-taip mesej. Tiba-tiba manusia macam bergerak ke pintu train sebab stesen seterusnya dah dekat. Lelaki itu kini berada di depan aku. Aku pandang. LOL. Kau memang classmate aku dulu la! Dan dia pun sebut nama aku dengan betul. Ok, tanya-tanya sikit buat apa sekarang sampai la ke saat dia tanya kau kenal aku ke tak.

 

Dang! Aku kenal, serius aku tak tipu. Dia tanya siapa, maka terpaksa dengan jujurnya aku cakap ‘aku lupa nama kau~~’ Maafkan aku classmate. LOL. Ini adalah saat yang memalukan. Fikiran aku pun sedang melayang-layang time tu nak cube ingat name kau weh. T_T”

 

Oh minggu ni sepatutnya aku dah kembali ke site tapi apa entah masalah kena hold dulu. Chait. Sekarang aku tak tahu dah nak belajar apa dari office tu weh. Apa mau aku bubuh dalam report nanti? *Sigh*

 

Ok sudah, aku kesejukan, mungkin perlu duduk dalam selimut layan CSI malam-malam ni.

CSI

Da Season 11 daaa~

Lin Meli

Comments

  1. wey, ko dah ingat blom?? sape? sape? XD haha

    ReplyDelete
  2. Hahaha.Azfar la.Aku rasa bersalah gilerious tak ingat name die time tu.Hahaha.Kesian die. T_T

    ReplyDelete

Post a Comment

comments

Popular Posts