Tak Jadi Pergi Kenduri Hari Ahad.

Ah, satu je aku suka bila dah pindah ke HQ. Sabtu cuti. Ni dah dua minggu cuti Sabtu dengan Ahad, duduk rumah buat apa benda yang aku suka. Best.

 

Tengah malam semalam buat midnight movie dalam rumah. Lepak dengan family minum the tarik bukak speaker kuat-kuat, dok dalam gelap. Kitorang bukak 3 cerita.

Kongsi:

kongsi

Em, boleh la. Part Sam dengan lelaki Penang (Ampun aku tataw nama) je yang aku rasa best, gelak-gelak. Yang lain, biasa je, jalan cerita pun macam tak kuat sangat pun. Nasib baik dah dengar orang cakap cerita tu tak berapa nak best so I didn’t expect much.

 

Cun:

Cun The Movie

Honestly, aku lebih suka cerita ini kalau nak compare dengan Kongsi. Jangan nak kata aku jiwang ke jadah apa. Aku cepat bosan jugak kadang-kadang kalau tengok cerita, so cerita ni ok la, malas nak komen panjang-panjang. LOL.

 

Hikayat Merong Mahawangsa:

hikayat-merong-mahawangsa

Aku tertidur lepas Prince Marcus kot nama dia mati. Kesian.

 

Ye, aku tahu cerita tu semua da lepas. Aku tak pegi tengok pon. Alang-alang ada cerita tu, kami layan kan aje. Hehe. Amek kau kul 4 camtu aku tidur.

 

Pagi tadi berurut satu badan dengan makcik urut kat kampung ni. Oh sakitnya. Ada angin satu badan kesan dari jatuh dari trackmill dulu. SAKIT OH!!!

 

Lin Meli.

Comments

Post a Comment

comments

Popular Posts