Macam Dah Perlu Kahwin Sekarang

Hoy hoy hoy. It has been a week but still, happy birthday to me!!! Okey lah, makin tua ni makin kurang orang yang ingat birthday kau jadi takpe lah kan wish kat diri sendiri. Ketidak-adaan duit telah membuatkan aku terputus hubungan dengan alam maya. LOL. So masa 10 Ogos 2011(Ini birthday saya, tolong ingat, pliz, pliz, pliz), akhirnya aku berjaya bayar bil tenet! Ok apa motif nak bagitau semua orang.

 

10082011216

Besday abah 09 Ogos, so celebrate sama-sama

Sekarang berada dalam bulan Ogos and as a matter of fact, aku masih tak dapat elaun latihan industri untuk bulan Julai dan hakikatnya lagi, aku dah berjaya tamatkan latihan industri tu selama sebulan. Kenapa aku tak dapat lagi? Sebab akak-akak tu tak jumpa punch card aku yang dengan susah payah nya aku bagi kat department diorang. Dem sungguh. Kenapa aku sorang je pakai punchcard instead of the thumb print? Kerana jari aku menggelupas dan tak boleh dikesan oleh mesin tersebot. Dan kenapa aku jawab sendiri semua persoalan tu. Dem.

 

Oh selamat berpuasa. Ekeke. Tidur lama-lama, bangun, tidur balik, tahu-tahu dah nak raya dah weh. Walaweh, sungguh cepat. Dan sungguh cepat rasanya dah nak kena balik Skudai. Oh malas. Tak bersedia. Benci. Bercampur aduk perasaan di dalam diri ini.

 

Selamat Hari Raya.

 

Puasa penuh tak der?

 

Lin Meli

Comments

  1. haha. aku ingat je besdey ko sbb besdey ko same ngan usin! lambat sgt kot nk wish pose. dh nk raye weyh.

    btw. aku nk bg tawu aku dh tukar blog!
    http://acidbudakgombak.blogspot.com/

    tak sure aku dh bg tawu ang blom.
    ah lantak lah =.=

    ReplyDelete
  2. kau memang selalu lupe bgtaw aku!nyanyok kau pakcik.
    oh ingat ke tapi kenapa tak post adiah kat aku.hik3.

    ReplyDelete

Post a Comment

comments

Popular Posts