Tukar gmail Kalau Taknak Blog Diremove

Semalam pagi-pagi buta bertungkus lumus dok tukar emel blog ni kepada gmail. Ye nasib baik aku dah memang ada akaun gmail. Takde la buang masa nak create yang baru.a

 

 

Kenapa tukar? Semalam baca dekat THE FACEBLOG pasal kena tukar emel blog kepada emel dr akaun gmail. Eh kau faham tak apa aku taip? Lepas tu dia cakap kalau tak tukar ada kemungkinan blog kau akan diremove. Kau sayang blog kau kan? Tak pasti lagi benda ni betul atau tak, tapi sebagai langkah-langkah awal supaya tak menyusah kan kau dikemudian hari, cuba lah tukar.

 

 

Tapi satu benda je yang aku tak gemar. Bila dah tukar ke gmail tu, kira nampak macam tukar owner blog la. Maka kau kena follow balik la orang-orang yang kau pernah follow sebelum ni. Menyusahkan kan? Tapi bilangan followers kau tu remain the same. So don’t worry.

 

 

Klik sini untuk tutorial penting itu.

 

 

p/s : Semalam aku mimpi Asyraf Muslim suka kat aku. Jadah apa? Encik Ariff cakap dia sikit pun tak jeles. Cess. Mentang-mentanglah Asyraf Muslim Dah Bertunang. Grr!

 

 

asyraf muslim bertunang

P1010347

 

 

Motif??

 

 

Lin Meli

Comments

  1. salam...

    saya dah memang guna gmail..dan blog saya buat backup...mana tahu apa2 berlaku..

    * folo ur blog..

    ReplyDelete
  2. Wslm. Bagus la dah ada backup semua.Hehe.Thank you for following =)

    ReplyDelete
  3. laaaa...patot pon..XXD aku pelik gak kenape alin ni follow aku lg skali..XD pelik2x..haha
    aku mmg gune gmail utk blogspot ni..^^
    oh yea, rmi gak aku denga org ckp tunang ashraf muslim xcantik mane...>__< seyesly, aku rase beliau comel je..manis2 gitu..uhuhu (redha w/p jeles sket)

    ReplyDelete
  4. Hahaha.Tu la pasal. Dah la tukar yg baru, gmbar dengan nama pun aku taknak tukar.Ekeke.
    Yeke ade org ckp cmtu.Bagi aku pun cm manis2 je. Tengok la die senyum cm malu2 gitu.Hik3.

    ReplyDelete
  5. Great post!!
    Nice blog too...I'm a new follower...wud love it if you follow back :D

    ReplyDelete
  6. Oh, thank u. And thanks for following me. ^^

    ReplyDelete

Post a Comment

comments

Popular Posts