I've Been Missing You!

Fuhhh fuhhh fuhhhh. *Buang-buang habuk di laman sesawang ini*

omg omg omg! Terima kasih kepada line telefon yang sangat entah apa-apa dikawasan hutan ini, makanya aku sudah tidak pernah update disini. Nak dijadikan cerita, harini duduk sorang dalam department ini dan kemudian "Macam lama gilerious tak bukak blog" then puff! New post, baby!

So much sudah berlaku dalam hidup aku. Well, aku sudah disahkan menjadi pekerja tetap, aku sudah menerima bonus, dan aku juga sudah bernikah. Muahahahahaha. Senang hati dah kahwin. >,< Tapi tu la, line telefon kat sini tak pernah lagi nk upgrade. Atleast kalau dah upgrade, aku dengan senang hati nk apply broadband, online doploh-pat-jam macam dulu. Ini hutan ok, social life aku dengan orang kat sini aje, kalau beruntung dapat jumpa gajah lagi. Kalau lagi nasib baik dapat tengok anak beruang (well, nasib baik kalau tengok dari dalam kereta dan beruang itu jauh la, kalau dekat, nak mati?)

Em kalau tiap sabtu gini kan best, bersenang lenang online, update apa-apa yang patut,hehehe.

Ok la geng.

Bye

Puan Lin Meli.
heuheuheuheueheu


Comments

Popular Posts