A Post Without A Picture.

Ooooohhhhhhh susahnya hidup apabila tidak bertelefon bimbit! Well atleast henfon tu harus ada wifi atau kamera. Ok kamera aje pun saya puas hati dah. Nak dijadikan cerita, hari gembira saya (Majlis perkahwinan di Gombak) menjadi suram apabila kehilangan handphone okeh. Nasib baik suami dan family ada di sisi ketika itu, jadi penggunaan telefon ini tak jadi begitu urgent.

Jadi nak bagitahu je sementara tak ada telefon yang sedikit canggih ini, adalah sangat tak best untuk hangout kat tempat yang provide wifi okeh. Lepas tu pergi tempat yang best2, makan makanan yang sedap dan cantik2 tak boleh nak ambil gambar, ohmyyyy. Yes, itu lebih kurang macam habit snap gambar makanan sedap2. Ambil gambar tak semestinya nak buat upload Fb okeh. Kawan saya panggil saya loser upload2 gambar makanan situ (Lawak ke der 2 katanya).

So i'm looking at the smartphones rebate itu, juga melihat spec2 telefon yang menarik, makanya, ada duit beli lalu orang Terengganu cakap. Hahahaha. Ya Allah murahkan rezeki hambamu ini.

Jadi, saya dah habis pantang!! Walaupun masa pantang aku ada curi-curi minum ais, tapi paling tidak pun minum ais kali ni aku tak sengal-sengal badan. So to the one that got away, mummy is still thinking of you tahu. Agak berbisa sedikit di hati melihat baby-baby comel sekeliling kittewww, tapi takpe la kitteww redha. Ada rezeki, kamu akan kujaga dengan baik insyaAllah.

Oh okay, i have nothing else to say since i share everything with my husband, cerita dah tak jadi banyak disini. Muahahahahaha.

Love,
Lin Meli

Comments

Popular Posts