August!

Hey hey hey! It's August! Wake up already! Cepat gilerious masa jalan. Tahu-tahu da Ramadhan. Lepas tu tahu-tahu dah raya, lepas tu tahu-tahu dah hujung tahun. Rushing kan? Tak macam zaman kecil-kecil dulu. Hahaha.

Oh okeh. Tahun lepas di bulan Ramadhan juga aku start kerja kat Terengganu. It's been a year already? Bezanya aku dah lebih faham orang Terengganu punya cakap. Hehe. Dulu menjadi seorang yang pendiam seketika sebab aku tak faham sewutir pong. Ha gitu.

You know...ini adalah cuma a quick update kerana aku takde kerja nak buat. So im feeling like posting. Macam tu aje.

Kemudian..just so you know..encik Ariff sudah bekerja dalam satu company yang sama dengan aku, dan kali ni baru nak merasa hidup berumahtangga. Chewah. Semoga urusan kami dipermudahkan. Aku sudah cukup bersyukur gitu banyak doa dimakbulkan. Heheh!

Ok bye.

Lin Meli


Comments

  1. haiceh, beh boh satu kompeni ngan tok laki! moge ceria2 sokmo deh. :D

    ReplyDelete

Post a Comment

comments

Popular Posts