Mar 5, 2014

Second Day of Wasting Time in Langkawi

Ye memang wasting time bersungguh. Bangun pagi melintas jalan sarapn pagi. Macam biasa nasi lemak totap di hati den. Lepas sarapan masuk bilik berehat-rehat sampai tengahari lepas tu check out. Sewa kereta luckily dapat rm60/day, kami pakai Iswara.

But unfortunately for us, kawan mak mertua ambe tidak menempah mana-mana bilik hotel. Jangan tak kalutlah kami cari hotel/ motel/ chalet/ resort yang menghadap Pantai Cenang. Penuh weh. Ye lah, harini Sabtu, memang ramailah mat saleh + orang melayu berjalan-jalan bercuti di tempat ini. Lastly, (setelah banyak gilerious tempat kami tanya) berjumpa juga dengan tempat yang ada kosong.











Ok lah. Atleast turun tangga terus jumpa pantai. Pasir putih lembut mulus gebus oh yeah.

Gedebush, sambung tidur dalam bilik.

Sebelum kesusahan mencari tempat tidur, kami singgah di Nusantara Maju Enterprise. Minyak gamat here I come.














Oh gile. Nasib baik tak terserempak dengan dua buah bas terus. Tadi pun ramai dah rasa.

Petang..

I mandi manda la u olls. Heuheuheu. Lin dan pantai umpama adik beradik. Walau berjauhan, tiap kali jumpa mesti tak miss berendam. Hahaha. Ailaik.






Mat saleh terlalu ramai. Bikini sana sini. Uishh. I ingatkan I kat oversea u olls. Seingat akulah, 2009 dulu macam tak seramai ini mat saleh dan pasangan berbikini mereka. Tepi jalan pun bersepah deme ni. Fuh.

Malam..

Saya jalan kaki, menikmati suasana malam. Orang masih ramai. Hiburan sana sini. Saya masuk kejap je Cenang Mall sebab lapar pulak ketika itu.




Cenang Mall belakang tu. Saya lepak beli burger tepi jalan aje.












Opps beli burger untuk makan tengah malam aje. Tu encik Ariff makan. Saya makan roti canai aje. Hihihi.

Ok penat. Memang rileks, nak pergi shopping panas sangat.

Love,
Lin Meli


Laksa weh. Nyum

No comments:

Post a Comment

comments

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...