ketidaksihatan dan aku

owh seksanye aku dua ari nie.d takdirkan untuk sakit perut dan cirit birit (seb bek x munth).ntah ape ntah yg aku makan.yg pliknye aku dgn abah je yg saket.abah lagi terok smpi muntah2.pagi tadi aku ke klinik sbb smlm aku mmg x larat nk berjalan pn.niat di hati slain nk amek ubat,aku nk paw doctor tu barang MC sehari dua.hahaha.

. . .

pas aku cite masalah dalaman aku kat doc tu.die tye sikit2 pastu ngn ilek nye die kate "saya nak amek sikit wat sample".dem.sample??mase tu agak mnggelabah cicak.klu air kencing itu mngkin la bole d pakse2.tpi jika kesakitan aku itu,apekah???pas die nmpk aku cm terpinge2 die pn xplain amek sample tu utk taw ape jnis infection yg buat aku cirit birit itu.ok xpe.setelah memakse hampir setengah jam....TADAAAA~!sumpah busuk(ok mngkin x perlu cite d cni).

. . .

rupe2nye ade bacteria dlm bdan aku.dem.mende ape ntah aku makan smpi ade bacteria nie.tertanye2 gak aku.x leh nk teka dpt dr mane sbb aku mmg byk beraye mcm yg aku mention kt entry sebelum ni.tpi pedih w0o.rini aku makan x smpi sesenduk pn nasi.owh this is not me. T_T

. . .

the end..


---alin meli---

Comments

Popular Posts