aku tiada fokus

OWH serabut bile pk sume kerja2 yg setiap lecturer bagi.itu baru pk blom start buat lagi da serabut,haih ape nk jadi dgn kau ni Lin.anyway bukan aku je yg tataw nk jadi ape ni.classmates yg len pn berfikiran yg same.aku slalu dgr ramai yg merungut SEM INI SANGAT DASYAT.it is!!!aku btul2 x sabar nk abiskan sem ni n pergi sem depan yg lebih merilekskan.rileks2 la bwu result kau leh best dowh.bile x byk keje kau x tensen,bile x tensen mmg ade byk mse utk kau study.ok ini bukan alasan utk aku malas study ke ape.tapi aku sgt penat ok!

. . .

minggu ni FKA atau Fakulti Kejuruteraan Awam UTM (aku mmg rajin menaip) adekan 'Sustainable Week'.ok sebenarnye aku x ingt name minggu tu.hahahaha.nmpk sgt aku tade kuasa ape2 dlm program tu.i bz ok.remember dat. >,< mggu ni kononnye nk menggalakkan 'mesra alam' itu dalam cmpus.ade la seorang hamba Allah ni menggalakkan campus bgi basikal kat sume org instead of spending money on laptop.hahaha.bagos la lu bai.aku pun ingin basikal satu!wlaupun cuaca panas kan skrg,tapi kalau berbasikal ramai2 cm kat jepun tu cm cool gak kan.ah~~ *berangan* erk.tapi mngkin ntah pa pe kalau pakai baju kurung pastu berbasikal T_T seksi u.

. . .

sejak kebelakangan ni aku asyik mimpi macam2 cara nak mati.apekah???no no no.aku xpnah pk nk bunuh diri ke ape.itu sgt mnakotkan ok.aku ade SEDIKIT iman lagi utk halang aku wt mende yg bodoh itu.jadi aku pn byk fikir jugak knape harus mimpi mende2 yg mcm tu.tapi xpe la.itu hanya mimpi kan.

. . .

aku ade laptop baru.did i mention that before?tadi tetibe aku merindui hp mini aku yg x bape nk lama tu.x smpi setahun aku membelinya dlu.xpela,jdoh kite xpanjang incik hp mini munge2 yg kiut.aku akan sentiase mengingati kau.mwah!
ok ape aku mengarut.

. . .

nmpk nye skali lagi bikin entry tade hala tuju.ye aku mmg begini.
assalamualaikum(wajib jawab ye kamu)

---aLin meLi---

Comments

Popular Posts