raye di johor

da lame da rasenye aku merungut x nk beraye kat johor.but so far kewl gak pe.hehee.duet raye pn dapat gak wlaupon hakikatnye umo ni da 22 taon.mngkin sebelum ni aku malas nk raye sane bile memikirkan keadaan umah arwah nenek aku tu kn.tpi da gotong royong ngn bapak aku bersihkan umah tu so agk selesa la plak.penat tpi puas ati gak aa.

. . .

sume owg cite raye.so aku nk bercrite gak!!tpi tade ape pn yg nk d critekan tu.haha.aku bukan budak2 nakal ade cite sal mercun (takot dol).aku juge bukan budak sekolah rendah nk crite bape kutipan duet raye aku taon nie.hahaha.ape yg aku merepek nie.ok raye pertame aku x ingt aku buat ape.owh ujan lebat pagi itu.agk mnakotkan..yela,raye...jumaat..hujan..kilat...petir...erm,faham2 la kan.hehe.sedar x sedar dr pagi smpi petang kitorng g beraye umah sedare.

. . .

esoknye raye kedua ade perjumpaan ahli keluarga +sedara mara ikut salasilah keluarga belah arwah nenek aku tu.meriah la jugak.buat smyg jemaah same2 +bacaan yassin,ade slide bagai.tpi pling best bapak aku dpt skali 3 adiah!adiah penghargaan ngn cbutan bertuah.haha.dgn bergayenye aku yg bwk lik sume adiah2 tu umpama aku la yg bertuah itu.ok yg ni pn lepak kt tmpt itu dr pagi smpi petang.penat dol.ngan panasnye lagi.BERBAJU KURUNG lagi.

. . .

raye ke3 pon same.dr pagi kua beraye.tpi kali ni da malam bwu lik.gerak dr btu pahat ke simpang renggam.jaoh gak tu.seb bek bukan aku yg drive,wkakaka.owh lupe memention bahawasenye lik jhor ritu aku test bwk kete dr kl ke jhor.hehe.itu fes time.tpi sofasogud~~

. . .

esoknye kitorang gerak dr simpang renggam ke jelai negri 9 utk amek mkcik aku d sane.alang2 di situ kitorang stay satu malam situ.pagi esoknye baru bergerak pulang ke KL.jalan x jem.best w0o.n petang itu adelah pertemuan dua kekasey yg telah lame tdak berjumpe..ah heaven~ <3 2 ari seterusnye adelah hari2 utk deting.haha.2 movies kitorang tgk same.piranha ngn the king of fighters.piranha best gilerious.puas ati kot tgk.tpi the king of fighters cam hampeh.mnguap bribu kali aku tgk kot~!aku ingtkan best la cite tu cm cite game lawan2 yg len.ces,mmg meleset.ntah pa pe.mnyampah2!

. . .

ok rini aku bwu smpi skudai (iye aku d kolej yg mmbosankan ini).kali ni x bwk kete la.abahku yg baik hati menghantar aku ke sini.time kaseyyy abahhh.syg abah taw >,< sedey gak la mase kne tggal kat sni.cis.cuti ni kejap sgt.smpai2 cni tros mamam mggi.mluat lak aku. T_T

. . .

owh mnghrib suda.mngkin harus berhenti d cni.. mwah2.


--alin meli--

Comments

Popular Posts