untuk incik ariff =)

**entry ni spesel skit.sape2 meluat nk bace,syuhh2,men jaoh2.(tpi jan lupe dtg balik.ngee~)**

. . .

saya kenal ariff suda lame.sejak 2006.lame kan?tapi kami kwan je masa tu.n kami juz keep in touch melalui sms je.ok sms ni tade makne yg jiwang2 bagai tu.err,mende yg kitorang msg kan ntah aku pn tataw.tpi mmg tade lgsg unsur ayat mengorat cm yg laki2 slalu buat tu.sbb tu aku kwn dgn die ni lame.hahaha.

. . .

kwn punye kwn pastu ntah knape nk jelez2 bagai bile die sbut2 name perempuan len.kejadian ini berlaku mse taon 2008.lame w0o bwu timbul cemburu2 ni.ahaks!sblum tu aku je yg slalu sebut2 name laki2 yg aku suke sume.die layankan aje.tp bile tetibe die berkenan kt sorang pompuan ni,mmg mggelabah cicak jap aku.mse tu xde makne nye aku nk mengaku aku jelez.hati mesty mau kental beb.lalu aku layankan jugak sampai die da x suke pompuan tu.owh2,jangan salah faham.bukan aku hasut2 die x ske pompuan tu ke pe.aku bek.hati mesty mau ikhlas tlong kwn.die pernah tanye aku nk bagi adiah ape kat pompuan tu.hoh,pedih siot.ngan muka ala2 tade perasaan aku bagi la mcm2 idea,siap ade beberape idea aku kne kutuk.cet.aku mane taw.bf pn tade lagi time tu.sian kan aku.

. . .

pas die da x ske pompuan tersebut kitorang kawan lagi cm bese.aku da rase bese2 lik ngan die ni.haha.mngade.dalam hati ada taman.x mekar lagi je bunga2 tu.haha.tapi kitorang mmg makin rapat mse taon 2008 ni.kalau aku x msg bukan men lagi die kacau aku.malam2 aku nk tdo da mtk teman bagai.mngade2 ye,hahaha.sampai la satu mase tu die ckp aku ni lain (bunge2 da ati tu),x cm pompuan len(owh ini ayat feberet laki,sile amek note),die sentiase rase nk reply msg2 aku sbb die cpt boring kalau ngn pompuan nie.sejak ari tu,die da mule ngade2 panggil syg...

. . .

aku mmg x ske btol laki yg blom jadi bf ni pnggil2 aku syg bagai.bukan pe.pompuan kan cepat cair.mase tu aku x nk ade bf sbb aku fed up ngn pangai laki2 yg aku pnah kenal (hoh nostalgia yg x bape nk best).aku slalu marah die kalau pnggil aku syg.smpi lame2 aku x sedar bile,aku da start simpan msg2 die yg ade word syg.wkakakaka.bukan takat tu je.kitorang da mule ckp sal mase depan.padahal x pnah pn declare pa pe ngn die.

. . .

tanggal 21 mac 2008 tu..aku mmg blur x taw ape hubungan aku ngn die.maka kuatkan smngt tebalkan muka bertanye 'kite ni sbnarnye ape ek?' dan dengan slumbernye bliau berkate 'kite ni manusia la.wkakaka' T_T seb bek time tu aku menyukai die.jadi x rase nk marah2 sgt time tu.hahaha.borak punye borak akhirnye dgn penoh kemaluan(oi jan pk len),kerana die ini sgt2la pemalu dan gedik,die tanye sudi ke x jdi gf die.hehe.ok ayat xde la cm romantik2 tu @mcm yg aku taip,tapi ade la.mane leh post sini.bia aku dan die je ingt (ok smoge die ingt jugak).

. . .

first date mmg best.sumpah aku neves.sbb kite MAYBE la kot x kan layan die mcm mse kite kwn dlu kan.tpi yg mngejutkan fes date tu x same la mcm yg aku bygkan--pnoh senyum malu2,makan cover2,ckp x bape nk byk,pastu wt muke ala2 comey gitu--owh bukan begitu ye.fes date kitorang byk gile yg kitorang bowak,n pagi tu je aku makan 2 bgkus nsi lemak(sumpah lapa tggu kedai bukak),pastu isi mase tgk wyg ngn jalan2.biasenye aku akn bosan kalau jalan tapi x shping.tapi dgn die ok je kot.hehe.alhamdulillah kitorang serasi n sejak tu aku pasti ngn yakin nk kapel ngn die..

. . .

owh byknye flashback.zman awl2 bercinte mmg indah2 belaka.skrg da 2 taon la kirenye bersame sbg kekasey kan. >,< skrg da makin byk fhm (fhm la jugak,laki sume plik.hahaha) pangai die.da knalkan jugak kat fmily and aku da knal fmily die.rase bersyukur sgt diberi nikmat berchenta ceni.so here i juz wanna say dat i love u so much incik ariff.hope syg ni kekal smpi bile2. =) *ok agak malu jap wt luahan perasaan di sini*

sekian..

dgn pnoh rase chenta,
aLin meLi

Comments

  1. peeeh peeeeh peeeeeeeeeeehhhh~! Peewwwit! XD

    ReplyDelete
  2. aku suke weii ...
    ak sure incik ariff ang ni
    menitiss air idung bce pengakuan ni
    aku jer x peluang nk luah gni kt spe2
    waaa...ko mkn nc myk t
    jgn lpe invite org ganu ok???

    ReplyDelete
  3. najwa:hak3.ko ni klaka aa.smpi mnitis air idong.wkaka.iye,x lupe ko punye weyh.wee~

    ash:w00o0o.ini memalukan!hak3.

    ReplyDelete

Post a Comment

comments

Popular Posts