aku cicako

penat gilerious rini berjalan2 ke pejabat kolej hanye untuk isi borang tinggal barang dalam bilik.heran aku knapekah apabile blogwalking x sepenat ini?haha!ok lawak itu bodo.

. . .

bila aku baca praturan ada tulis lebey kurang cam "jangan biarkan bilik anda bersepah".aku tros pk cam dem,ade checking2 bilik ke nnt ni.balik dr maraton dr pjabat ke bilik aku straight kemas bilik.err,kemas x kemas la.menyampah jugak je aku tgk.trime kaseh kpada encik habuk2 yg suke intai lobang idong aku maka aku mendpat selsema ini.aku senstitif x hengat.cis!

. . .

sedang aku kusyuk2 mengemas smbil otot di lengan naik sedikit,tetibe ade sekoq cicak terpranjat kerane port die lepak aku suda kacau.laju sial die lari.aku wt tataw ag."lantak ko la cicak,sape soh menumpang d bilik aku".lalala~menyanyi keriangan tanpe sebab.tetibe pelepup!(ok lebih kurang bunyi cicak yg gemok jtuh atas lantai yg suci) sumpah aku terkjot!die jatoh depan aku x beragak!aku straight panjat krusi la ofcourse.x guna cover macho d bilik sendiri.mngkin die pening maka die dok diam2.aku pndang dia,dia pandang aku.5 saat.syuh2~bwu die blah.faham pulak die isyarat tangan aku.pasti skrg dia sedang ngendap aku taip pe d sini.

. . .

ok ade la dlm lebih kurang 2 ari sblum aku pese.rini esok.luse da pekse.aku still xtaw balik bile,nek ape sume.tp smngt nk balik.haha!tertekan kot aku dgr luar tingkap ni owg balik.siyes apekejadahnye ntah nk balik pn bising2.jelez.

. . .

ok skrg da lapa.prot ni x reti nk bersabar.menyampah lak aku.ape harus aku makan malam ini.malas nk ke cfe itu.jaoh.penat.

lin meli

Comments

Popular Posts