it's d end of november!

aku bukan jenis manusia yg update blog hari2 sebab aku ni bukan topblogger cm org lain dan followers aku pn bole kire ngan jari.ye hanye mnggunakan jari.dan mereka pun bukan jenis manusia yg hari2 refresh blog aku untuk tengok ade update terbaru ke x.xpe,aku x kesah smua itu okeh bebeh.

. . .

it's d end of november beb!esok da december da.xcited x xcited gak la aku ni.disebabkan rini ujung bulan maka aku update la blog ini *xde kaitan pn?* esok aku exam bai~gile aku x abis study lagi kot nie.ala,nak harapkan tnggu abis study sampai bile2 pn x exam kan?so buat2 kewl,update blog,donlot movie bagai.pergh.

. . .

spanjang hari2 senang aku tanpe exam,aku sibuk dok blogwalking *kantoi x bace buku.xpe korang bukan kesah pn* kebanyakan blog laki2 yg klaka + mnarik utk dibace,mesti sume x tinggal gambar lisa surihani.haha!agak kagom gak aku.bliau mmg comel3!tapi bwu aku taw ade ramai gilerious org yg minat bliau.kire kalau penggung cite mlayu tu akan ade kebarangkalian 0.99 penoh disebabkan cik lisa surihani ni berlakon.hebat2.aku kagom lagi ni.

. . .

aku plan balik 2december.maka esok je la aku packing2 bagai.aku sgt teruje nk pulang ke gombak itu tetapi aku mmg x ske packing.kan bgos kalau aku sgt-kaye-amat.xyah ssh2 nk bawak lik ape2.x ckup beli je kat mne2.hah.mimpi la kau lin!

. . .

semalam aku cuba nk tdo awal.siyesly shit awal.kul 10.30 malam sbb aku bosan + mngantok.maka aku tidur la.tahap ktiduran yg lena tu terjadi smpi kul 11 je okeh.pastu enset aku bunyi2 mesej ade tips pekse.dem.aku benci tips pekse.kalau msok bulat2 mcm yg ade dlm enset tu x pe gak,x sia2 la kn percaye bulat2 jugak kt tips.tpi slalu nye bukan sume pn msok.pastu kua pekse mende yg aku xbace.cm cilake.bantai je la pun.janji kertas aku x kosong.kacak penoh gaye je aku buat karangan wlupon tade isi.normal la tu.

. . .

kesimpulannye,aku x ckup tdoq!nk tdoq petang2 nnty kne geget jin.x nak aku.eiiuu!kalau da mngantok gile babeng mata kau ni nk apal cane kan.maka aku berblogging.ah alasan!cm bengong gak aa tulis ntah-ape2 dalam ini.sgt sampah masyarakat tol.xpe,janji ati senang.biul da otak aku.aaaa~~sape plak dok mngetok2 petang2 buta ni.memekak tol la!nk jerit sore x kacak.dem,

. . .

ok sekian merapu.

esok december.weee~(ape yg sonok ntah)

lin meli

Comments

  1. ko ni kuat merapu la lin! haha.XD aku pon cam ade sikit rase excited esok da nk december..ekekeke..biasenye xde feeling pown..mgkin sbb..ko nk tunang kot?? hahaha..XXD
    ha'ah weh! seyes..sume dak laki kat cni pon suke lisa surihani..mmg cute pon! ade cam aku sket..wakakaka..=P perasan sunggoh la~
    ala, biasak a tu..nk exam mesti otak tu ke lain..so study la sblm nk exam..so mlm tu da leh relax2 sambil kacau org len..ekeke
    good luck lin! all the best~

    ReplyDelete
  2. hahaha.kalau tade keje mmg merapu la kje aku.anyway ok la tu.aku bley jwb pekse td!tp x taw aa btol ke x kan.wkakaka.tanx 4 d wish!
    woit pasan gile ko cm lisa surihani.hahaha.cmtu aku pn nk ckp muke aku cm lisa gak ah!orait x.huk3.
    ko dtg aa umah aku nnt. >,<

    ReplyDelete

Post a Comment

comments

Popular Posts