my december boy

sgt senang hati bile nota utk exam suda siap.haha.bila da siap baru la tenang leh online2 mcm tade pekse kan.bile tenang wktu blaja nnty baru la senang masuk dalam otak.ok?ngee~amboi bukan main suka kau skrg.cuba compare muka kau harini dengan semalam.berbeza sungguh.huh!

. . .

shud i call him my December boy?ailaik dat!since berape hari je kot(ok minggu sebenarnye) tinggal sblum msuk ke bulan 12 yakni bulan disember.maka aku asyik memikirkan perihal yang akan berlaku di bulan doblas.yes i shud call him my december boy!u see,bliau ini lahir pada awal bulan disember = 3 disember 1987.di bulan yg sama beliau bakal menjadi tunangan aku kan.ailaik dat!hik!ramai akan kata aku gatal.ok xpe la,aku x kisah....

. . .

zaman single mingle x reti berboifren dulu,aku slalu tertarik kat budak2 lelaki yg lahir pd bulan doblas.ok bukan cek trikh lahir dulu baru usha muka ok.itu kebetulan.adekah guys yang lahir bulan 12 ini sgt menarik + kiut miut?owh jangan memuji mereka,kecik ati org yg lahir bulan laen.ok aku tade point sebenarnye.juz being excited about december.dats all.owh lagi satu, Daniel Radcliffe yang kuminati sejak kecik (skrg kurang la kot) turut berlakon dalam cite December Boys in the year of 2007.cite tu slow.owg2 yg berjiwe seni(kononnye) je yang mngkin layan cite tu.kwn2 aku cik Awien ngn cik Salwa nk tertido kot mase aku bukak kn cite tu utk downg.hampeh sngguh kalian.haha!

. . .

ah skrg suda mngantok.ape yg harus dlakukan?mngkin perlu tidur.kan2.luse suda exam strusnye.wish me luck kerane aku sangat suka subject2 berkaitan math.call me nerd, I DONT CARE.math is cute! >,<>

Comments

  1. ko nak tunang lin..biar btoi meyy

    ReplyDelete
  2. btol2..ko kalau leh dtg,dtg la.leh jumpe kwn2 lame gak.hehhee.ak da invite ko kt fb.ade alamat umah aku..

    ReplyDelete

Post a Comment

comments

Popular Posts