kembali jalani hari2 stress

aku suda kembali ke skudai!ok wuttodo wuttodo??ape lagi,study la sikit2.da cuti ritu x bukak buku pn maka harus la guna 2 ari je lagi ni utk study 2 subject dgn msing2 3 kredit.xpela,salah aku jugak beraye sakan kat umah tu.well,ms balik umah itu sgt excited tgk kabinet2 yg abah buat sendiri.kewl~im proud of having abah yg kreatif!hik3.so balik tu dgn rjinnye keje aku dok dapor je.ah penat pn x kesah cz i was HOME!!how kewl is dat?

. . .

pastu aku jugak spend mse ngn kwn2 sehari yakni pada hari raye aji tersebot.tade kua jenjalan pn tpi lepak umah aku makan lontong + borak2 sal mse depan best ape.bukan mse depan je,ms lepas pn kitorang bowak gak tanpe jemu wpn mase jalan ngn sgt pantas.haha!

. . .

bukan ngn mereka sahaja,aku turut meluang kan mase bersame kekasey(or shud i say bakal tunang?).mnghabiskan cuti bersame mnonton Harry Potter and the Deathly Hollow Part 1 ngan cite Megamind 3D. Dua2 best xdpt nak pilih.hahaha.aku ingt nk jdi org pertame beli tiket harry potter utk dicanang2kan kepade umum.tpi malangnye aku lmbt membeli dan kebanyakan tiket da FULL ok.how frustrating is dat!nak menanges aku time tu.last2 mse kul 1 lebih tu aku hanye dpt bli tiket utk dtonton pda jam 5.20 petang.ok pulang ke rumah dulu lepak2.

. . .

nk djadikan cerita,kami kena pergi amek dak tecik Sabilah sebab die pn nk nengok heri puter sejak berbulan2.dsebabkan kluar rumah lambat sket,kmudian perlu amek budak kecik ini + ujan selebat2nya + traffic light sume nk kaler merah mase ktrg lalu maka hasilnya kitorang terlepas 20 minit pertama tayangan harry potter.xpe2.janji dpt tgk kn.hik3.ujan2 + cjuk2 tu kami lalui.naseb bek cite die best.atleast sperti yang aku bygkn ms bce buku die.saat paling mngejutkan budak tecik itu adela apabile watak feberet die si Dobby itu mati.hahahaha.

. . .

cite Megamind yg kewl bertambah kewlnya apabile tgk yg 3D punye.aku dr dulu mmg suke tgk cite animasi2 ini.impian tgk bersame boifren akhirnye tercapai.naseb bek bliau layan gak cerite serupe itu.kalau x layan nk tgk gak!hahaha.

. . .

strusnya tanggal 20 november yakni besday Sya kwan lama aku, aku pulang ke skudai ini dgn pnoh rase malasnye.selamat tidur d dalam bus dr kl smpai ke machap baru aku bangon tdo pastu nk terkjot knonnye bus tu bwk laju.cet.kau tdur mati ko x sedar plak.sampai kolej tros aku menuju ke cafe kerane kelaparan teramat sangat.byr teksi rm7.70 yg spatotnya rm8 (pakcik tade duit tukar,nak) maka here i am.menggelabah jap utk 2 paper pd 23 n 24 hb.

. . .

ok suda.x sabar utk pulang lagi ke rumah.


Lin Meli


Comments

Popular Posts