susah tidur malam

ye hari ini,semalam,kelmarin,dan hari2 sebelumnya aku bermasalah untuk tidur malam.hari ni kepala da mula berdenyut2 tpi masih teguh lagi duduk di hadapan laptop.ok berhenti mngarut.aku baru lepas tgk cite Lagenda Budak Setan.ye aku mmg lembab tgk cite tu,da berbulan kot kua rini bwu tgk.n hakikatnya da berminggu cite tu dok dalam laptop ku ini tpi baru rini aku bukak and tgk.ape komen aku?

. . .

ms mule2 tgk aku da pk mcm 'dol cite mende ni'.tapi ku tabahkan hati untuk terus menontonnya seorang diri.bukan ape.mase awl2 tu aku rase yg pandai berlakon hanye si cantik lisa itu dan si kachak farid kamil itu.yg lain tu sgt la ntah ape2-sehingga-mematikan-mood-romantik aku.tapi xpe.ku teruskan jua.next aku jmpe yg pandai berlakon adela err ape name die tu.kejap aku lupe harus google.ok que haidar.mtk mf td aku mmg ingt name itu tapi ttbe lupe.ha tu je la pn yg pandai berlakon.haiyok.tapi semenyampah aku kat cite tersebot pada awlnye,akhirnye aku menangis jua.ye aku kuat nanes(bak kate encik ariff) tpi aku x bley tgk laki nanges.cm sedey sgt je.kamu mmg hebat encik farid kamil!

. . .

smalam pn mnanges tgk cite jep0on.hik3.no no,itu bukan tjuk die.mksud aku cerite dr jepun.tjuk die 'I give my first love to you'.mak aih.tajuk je da cm romantik itu.jangan pk aku layan cite chenta jerk ok.aku layan sume cite tpi da tu je tnggal dlm laptop ni yg aku blom tgk.ha tngok2, cite2 chenta ni gua layan last2 je ok.cite animasi harus fes!hahaha.

. . .

ckp sal cite centa,ttbe aku tingat cite titanic yg penoh dgn prasaan suke dan duke itu.ah sdey2.mau meremang bulu roma bile pk prasaan time tgk cite tu.hahaha.poyo.

. . .

hari ini im done with english examination.woih harusla berkata2 omputih.abes 7 page kertas aku pnoh ngn report.leh bygkan x lenguh x lenguh tangan ku ini.tulisan aku kecik ok.sgt la banyak aku mengarot dlm tu td.smoge lectrer ku terharu lalu memberi gred A+ untuk aku sowang.ah mimpi la ko lin.

. . .

esok harus mula stdy sbjct sterusnye.owh knape esok nape x malam ni.ouw,spt yg aku ckp td kepala aku saket.oh bole plak online saket2 kpale ni ye.ah shuddap u.jap lagi mau kacau encik ariff tdo.kol die malam2 bute ini mengadu x bley tdo.mngadenye,pengaruh movie ye kwn2.owh aku x sabar mau pulang.wpon harus study d wktu cuti tapi aku ade byk program utk diisi wktu cuti itu.hehe!

. . .

ah saket kpale saket kpale

tdur time
lin meli

Comments

Popular Posts