bola bola bola

semua org cakap sal bola-malaysia lawan indonesia.aku bukan peminat bola yg setia gilerious itu tapi mcm tertarik jerk kan nak taw result bile melibatkan dua negara berjiran nie.ok x nak komen byk.gud luck malaysia!

. . .

cakap pasal bola mmg lelaki hebat aa,xbley nk lawan cakap.tapi aku tgk skrg ramai jugak pompuan2 yg minat bola.aku x kesah kalau pompuan2 ni minat bola.lantak kalian ah.walaubagaimanapun, ade sgt ramai pompuan2 yg ckp minat bola tp x taw satu ape pon.tahu sorak2 kalau bola dekat ngn pintu gol.haha!klaka dowh dgr sore downg beriye2 konon minat.nak2 kalau musim world cup dtg.smua mngaku jadi peminat setia itu ini.team yg dipilih plak mesti terdiri dari jejaka2 kachak yg hakikatnye sowng dua je yg downg knal.hahaha!

. . .

kalau imbas2 zaman kanak2 innocent comel2 tu kan mesty tingt dlu aku sgt teringin msok team bola sepak.hak2!biul.mase tu aku pelik knape ada lelaki je yg msok.pompuan x layak ke?bila da besar ni....owh apekejadahnya kau nk msuk main bola sepak ms skolah dlu.isk3. T_T

. . .

wawa~da nak msok sem baru.jadah ape ckp sal bola.

lin meli

Comments

Popular Posts