next week will be next year!

siyesly shit ramai gila la kot yang sedar 2010 tu berlalu dengan extra cepat.adekah itu perasaan semata atau memang bumi berputar lebey laju dari biase x tahu la plak aku.ape2 pon 2011 is just around the corner!smua org mcm sibuk nk buat azam baru wut so eva.tapi aku tade idea la plak kan untuk azam baru konon2nye tu.xpe,lupakan.

. . .

tahun baru bermakna akan bermulanye sem baru.mcm yg bersem2 lepas sebelum ni,aku mestila x ready nk pegi kelas.haha!cuti kali ni singkat sngat aku rase.awl2 balik rumah dulu,konon2 bz nk tunang,bile da tunang,taw2 da krismes.bile da krismes ofkos la ade words epi new year,ah...sangat pantas...

. . .

tempoh hari (wah lame x pakai ayat ini) yakni pada ari krismes aku kluar dgn beberape org kwn bek ( 2 owg je) dan seorang ank kpd kezen aku yg aku sebut sbg anak saudara. kami berjalan2 dan sesat ke berjaya times square kerana itu fes time kami pegi sana nek kete.sampai sane cm biase la ari cuti,mmg ramai gilerious org.kiri kanan aku nampak org pakai topi santa tu.kalau cina india dan lain2 pakai aku x kisah la kot.tapi kenapa ramai gilerious org melayu yg pakai topi tu?sambut ke??da pakai begitu,siap ade short skirt lagi.terbaik la korang ni.isk2.

. . .

pagi td aku dkjutkan lagi ngn brite bus eksiden lagi kt bentong kalau x salah.ok itu agk mnakotkan.nak kene semnggu skali eksiden bus ke pe?maka berbekalkan alasan itu,aku balik johor dgn abah minggu ni,wee~~

. . .

oh mintak maap la mkin kurang gambar dalam blog sendiri.tenet x laju dgn superbnye la.tggu aku pulang ke johor nnt.err,tu pun kalau laju jugak ah.hak2.ok awal sem nnt maybe x byk keje lagi,maka akn ku pk kn nk wt pe d ms lapang.

hopefully 2011 will be much much much better than this year.

dgr cite rmi nk kawen 09/10/11
LOL

---aLin meli---

Comments

Popular Posts