malam ku update blog

oho penat gilerious aku sejak pulang dari skudai nie.haha!sekarang dok rumah jaga anak2.cewah.no im not married yet ok.hanya menjaga kezen2 yang kecik2 lgi.sangat penat.plus,kemas2 rumah yang banyak barang.ho ho.siyesly shit aku nampak 19 disember itu da dekat tapi rumah ni bersepah lagi cam ape.haha!

. . .

sampai rini aku x dpat tengok lago rapunzel itu.ah tade mase la nak kua bersenang lenang shoping2 itu ini.bizi la konon kan.baju mau tunang pon blom pegi amek try pakai lagi.dem.ntah sempat ke x kalau mau ubah2 saiz lagi.sejak balik ke rumah ini aku bertambah isinya terutama di bahagian perot.x bole nak salahkan masakan abah yang sedap.salah diri sendiri makan x hengat dunia,x pandang kiri kanan,kucen lalu sebelah curik ikan pn bole miss punye.

. . .

mcm biasa aku akan update blog tanpe point.disebabkan pagi tadi aku sambung tdo (mcm kat kolej), maka malam ini agk susah mau tidur.tade before aku tutup tv itu aku layan CSI. my all-time-feberet.sume season and series aku suke.x kesah la kat mane pon lokasi die.biasala,mase kecik2 tingin jadi penyiasat kononnye.sanggup redah kampung orang konon nak carik kes.innocent nye kau budak!entah apekejadahnye ntah sekarang tetibe terlibat dengan course engineering.haih.aku suka math.owh,ckap sal math,baru tadi tengok result statistik da kua.dapat b-.damn.itu result utk sbject math paling trok aku dpt mase kat skudai.gilerious straight w0o lctrer tu.xpe,aku x salahkan die.ini namenye rezki kan.ok wut drpd aku fail.ah....subject design aku x taw la selamat ke x.ok suda susah hati mlam2 buta. T_T

. . .

hari tu aku pergi kenduri rumah sedare kat area selayang nun.balik tu kami skeluarga jalan2 p shoping barang nak masak kat giant.pastu dok la kami berempat makan ABC spesel.no,mereka bertiga jerk.aku makan eskrem.aku kenyang jadi aku taw aku x kan berjaya abeskan ABC itu.ah mane ntah bluetooth device ku ilang.kalau x mesti dengan semangatnye aku upload gambar ABC tersebot.nyum3.

sedang enak kami makan sambil berbual,tetibe ade dua org manusia mencapub nak gadoh2.ek ele kecoh la lu bai.makin ramai org tengok dorang,makin kuat lak die jerit.blakang aku jerk kot plak tu.pekak tinge ni dengar org tu jerit2.sperti yang dijangke abah,mereka bertumbuk akhirnye.dem.terpelanting mamat gmok pendek sowang ni ke arah aku.ok itu tipu,tade la terpelanting.ingat kartun ape.ksian ade satu motor brader mane ntah parking situ,x psal2 jadi mangse bile moto die dihimpit lelaki gmok pendek itu sampai tumpah minyak die.isk3.

aku benci org bergado kat public.hello,itu tempat awam.giant,ok.tempat family2 bersuka ria.kau bangge la bergado2 kat situ?pak guard pon adelah pakcik yang nampaknye x bape nak kua hentikan pergdohan yang ntah ape puncenye itu.seb bek org mesia ni gagah la jugak.ramai2 joint venture leraikan pergadohan tersebot.maka kami pulang selepas itu sambil aku dan adik mengumpat tentang tukang2 gado itu.

. . .

auw got something on my back.wut,ape ini bengkak auw saket!ok suda.mngkin harus cuba berangan dan tdo.

lin meli

Comments

Popular Posts