mari kira jari

ok mari countdown.ade lagi 5 hari.skrg ni rase biase2 je.ah kau jan poyo la lin.tunang je kot,blom nikah lagi.ok mari neves ke hal lain dahulu.hari ni suda terlewat sehari untuk cek result aku kat aimsweb itu.tapi takpe.aku sempat tengok sepenuhnya result yang banyak mengejutkan itu.siyesly shit aku x dapat nak jangka sbject2 tertentu akan dapat brape.ok ini fes time.biasa aku leh main teka2 jerk dan kebanyakannya betul.tapi sem yg busy gilerious itu sangat lain.dem i hate dat!even though aku berjaya melepasi semua subjek tanpa ada urup c di situ,tapi aku x berjaya capai target yang abah suka.ok im not in da dean list!huwaaaaaaaaaaaaaaa!ok stop it.how annoying luah prasaan kat sini.

. . .

lupakan tentang result itu.smoge ade perubahan n it will get much better.

ok actually i've got nothing to say.

T_T

jumpa lagi kawan lama dan baru.tataw sape je yg datang nanti but cant wait!!!


lin meli

Comments

Popular Posts