Makan-Hujan-Selsema-Tidur.

Krap krup krap krup krap!

 

Tak berhenti-henti mulut ni dok makan keropok. Keropok apa? Aku tak tahu lah nama dia tapi kat mana-mana pun ada jual. Aku beli kat kedai bangla kat kolej ni je, main pakai timbang.

 

keropok sedapMenggiurkan tak saudara saudari sekalian?

Saya suka handphone saya!

 

Hari Sabtu hari tu aku dan kawan-kawan pergi kenduri kahwin akak kepada classmate kitorang. Biasalah, makan free, ada yang nak bawak, kami pun siap-siap je lah. Dari Skudai ke Desaru memang agak jauh juga lah, dengan sesatnya pun cukup, fuhh!

 

kenduri shikin 

Akak beliau.

Ambil gambar konon macam dah kenal lama je pengantin ni.

 

Memang best kalau tengok orang kahwin. Perempuan, biasa lah tu, kenal tak kenal pun mesti nak tengok pengantin + pelamin, semua pun cukup. Dan macam biasa aku berangan-angan dikompang-kompang oleh orang kampung sambil berarak gitu. Puff! Angan-angan dipecahkan oleh hujan yang tiba-tiba lebat. Aku lari. Aiseymen, gua pakai heels pula ketika itu.

 

rossalwa ruslin

Salwa dan aku sebelum dibasahi hujan yang lebat.

 

Ok sekian.

 

Sekarang sedang selsema tak berhenti. Ubat selsema adalah apa, adik-adik~~~ TIDURRRRR. Serius shit kau tak payah jumpa doktor sangat kalau selsema ni. Pergi je lah tidur ternganga (yakni tidur lena) untuk merelakskan saraf kau semua. Ok goodnite!

 

Lin Meli

 

Comments

Popular Posts