Air Sebaldi Tinggi Harganya

Perkara yang tak best hari ni bila satu blok ni takde air. Nasib baik pagi-pagi dah mandi siap-siap, takde lah sepanjang hari aku jadi kerbau. Balik dari kelas pun aku tengok takde gak air. Aku pun ambil la air barang sebaldi dari tingkat bawah. Harap maklum jua yang lif blok ni dah dekat tiga hari kot rosak!

Camera Effects

Dengan penuh semangat aku ambil gambar air sebaldi yang aku angkut sambil NAIK TANGGA tu. Saja nak tunjuk kuat juga aku ni kan. LOL.

 

Hari ni je aku dah list-downkan tarikh-tarikh penting projek-projek, hospital, assignment, test, maka timbullah perasaan menyampah di situ. Berharap untuk lebih cepat graduasinya pun.

 

Anyway, sekarang musim memang tak menentu kan? Kejap hujan lebat sangat, kejap panas terbakar rasa kalau keluar tu. Bumi ni dah tua ya adik-adik. Zaman kalian nanti tak tahu lah jadi apa pula. Nasib baik akak ni dah tua you all.

 

Lin Meli

Comments

Popular Posts