bila masa tetiba jadi lapang

skrg aku ada kat bilik sendiri di kolej.hari ini berasa sedikit menyampah bila kelas BI d batalkan. no,no,no.jangan ingt aku sgt suka kelas BI.tpi aku sgt menyampah bila aku da prepare utk presentation,tetibe presentation tu dtangguhkan pula.isk3.buang masa btul. *geram*

. . .

minggu ni ramai kawan2 aku pulang ke kampung halaman msing2.ok belum cuti raye lagi ye.mngkin mnggu ni ade la cm sdikit lapang,maka d0wang pun balik la.aku pn memula plan mau balik lepak2 kat umah.tpi abah n the rest of my fmily g ke muor plak ade kenduri d rumah sedare.ok xpe,mngkin perlu blaja je sabtu ahad nie.

. . .

ok pagi td dkejutkan dengan cerita penemuan mayat kat area fakulti aku k.aku tataw the whole story,mayat tu pn x sempat aku nk tgk since time tu aku ade kelas(dpt tgk pkcik2 polis + forensik jerk).maka malam ni harusla tgk berita d tv3 kalau ada liputan tentang itu.menakutkan pun ade gak.nk d jadikan cite,tgh2 usha tempat kjadian tu kwn aku terjumpe henf0n n0kia idamannya edisi ori punye.tpi dsbabkan itu 'tmpt kjadian' maka x brani la bliau nk rembat henf0n tu.maka dgn sifat murninye(knon je.haha),die memberitahu salah seorang lectrer yg kebetulan lalu kat situ.lctrer tu pn g tye pkcik p0lis.dan d0wng kate f0n tu tade kne mngena ngn mayat tu.maka menyesalla kwn ku itu kerana x merembatnye awl2.aku hanye mampu menggelakkan beliau.haha!

. . .

ok next time klu free mau cite sal k0lej ku ini la.saje nk bagi bayangan kat org luar sal kolej yg x seberape (tpi mahal) nie.haha!

. . .

*masih gile shawl*

---aLin---

Comments

Popular Posts