oprah winfrey

hehe.pagi2 tade keje tgk oprah kt hallmark channel.nape pgi ni ttbe nk update blog cerita sal oprah?hahaha.gedix.tadi topik dowang berkisar tentang dunia keibuan ni.ok da tade cite len so aku layan je la.hehe.ni omputih punye ibu2,maka dowang byk sgt merungut sal perubahan hidup pas dpt anak nie.org melayu cam tu jugak ke ek?nak tanye ngn mak aku,segan la k0t.haha.

. . .

ok aku ade sorang kezen yg ade ramai anak.ape yg aku tgk,mmg srabut mse downg men kejar2 jerit2.argh!klu nk kua jalan2 pn susah je nk jage sorang2 tu.mmg la da ada yg umo tua sikit.tpi yg tua tu isu die lain plak ek?jadi ape kesimpulan yg aku nk buat adelah,kalau rase x pndai nk jge anak,branak sikit2 cuk0p.hahaha.stetmen kejam.

. . .

boleh x smlm ak mimpi blog ak ni ade 3 followers?haha,sgt kesian kot.tp cm berharap2 jerk an.3 is better than one~tros nyanyi2.haha.nvermind la follower tu sume.janji aku epi suda.hik3.

. . .

ok oprah da abeh, skrg x tahu nk tgk cite pe lagi.dottie?ok bukak kejap tgk cite ni mcm mane.argh nnty da balik johor ssh la mau layan tv cm skrg.nk kne jalan kua dr bilik,kne berebut2 plak ngn org len(kalau ade).ok bl0k aku tade astro.mcm mane ak mau layan cite Greek my feberet.

. . .

aku suke taw layan cite The Nanny.tapi slalu tertanye2 knapekah skirt beliau begitu pendek dan ketat?haha.tp kalau abah ade,mmg ak x bukak la cite tu.hik3.adoi mende cite dottie nie.bosan!tuka2! T_T

. . .

knape skrg aku gile shawl je nie.asyik beli online jerk.abeyh duit! T_T


---aLin---

Comments

Popular Posts