memori bertaut kembali

pergh tajuk nk gempak je.haha.maka dimulekan cerita,ada la di suatu hari yg panjang itu,aku dengan penoh komitednya mengemas rumah.setelah membelek2 bahagian buku2 lame yg tersimpan (bertahun x sentuh),jari jemariku telah menarik sebuah buku conteng yg masih kelihatan cantik.aku sangat teruja untuk melihat isinya.maka aku buka helaian buku tersebut....

"wow!!code lame aku siot!!"detik hati nuraniku ini.walaweyh.tulisan2 yg menyerupai tulisan jepun + cina itu adelah tulisanku.but of course la itu bukan la sebuah penulisan cina mahupun jepon.ok i was sooooooooo xcited by that time. *snyum sorang2*

. . .

ok ari ni sabtu.mnggu pertama semester mmg x banyak sgt keje(ok tipu.banyak je aku wt tdi).maka bile ade mase terluang,aku pn duduk2 lalu mngamati buku yg telah aku temu kembali stelah bertahun lamenye.err,last time aku tulis something kt buku tu,mse taon 2006.kire lame la tu kn.hehe!so aku habiskan ptg tu dgn mentranslate ape yg pnah aku catatkan kt dlm buku tu.

aku tataw la kalau ini perkara biase kan.tpi aku rase owg lain pn penah je kot cipta tulisan yg pelik2 supaya dowang leh tulis pa pe je yg downg nak tanpe dapat dibace oleh owg laen.well,itu la yg aku buat.ape yg wt aku xcited adelah aku jmpe balik ''kod2'' lame tu.so tadi aku start la menulis diary kembali lalu membiarkan nye bersepah d atas meja.haha.best kot.kalau nk tgk dtg bilik aku bace.translate tgk!ade bran??haha.

. . .

msuk ari ni da 4hari kot tade letrik kat plug bilik aku.siot tol.free2 aku dpat 4 plug(owg len dpt 2 je) tapi aku x leh nk guna plak.mmg sadis.ssh kot nak online,dgr radio,gayut2 smpi btry fon abes.tekanan perasaan aku!!skrg aku online kt luar dr bilik aku.sini ade ruang utk owg lepak2.mmg berselirat la wayar aku wt cas btry fon ngan lappy.

bukan tu je buat aku tertekan ritu.lpt0p (ok sbnrnye noteb0ok,mls taip pjg2) aku ni pn nk buat hal plak.hari tu aku da update blog dgn memberitahu yg aku x leyh tekan satu urup ni kat keyboard aku ni ha.urup itu adelah hurup M!yeay skrg da leyh tekan2. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!
haha.tapi mslahnye skrg button ENTER aku ni plak cm salah letak.tekan pn susah.harusla pegi jmpe abg CC tu utk bantuan.ok nmpknye senin nanti.

. . .

pegi makan sorang2 kt cafe td terserempak plak ngn membe lame(x lame mane pn) aku yg penah sekelas ngn aku mse diploma dlu.x bleh dowh jmpe die nie.mesty byk gile mende nk bowak.hahaha.so smbil makan tu kami chit chat kosong.hoh.itu mmg keje owg pompuan.time makan pn nk bowak gak.laki cmtu ke?laki akn bowak time minom2 je.time makan=*sunyi*.btol x?

ksian member aku nie.die dpt kolej bwah(kne turun bukit utk kesane) yg mmg tade cfe.dlu aku ade mention kecuakan aku sekirenya dpt kolej tu.tp alhamdulillah aku dpt kolej yg ade cfe.mmg konyang la den makan bihun hongkong td weyh!!haha *senang ati prot kenyang*

. . .

ok da update! ^_^ v

---aLin---

Comments

Popular Posts