sem baru--> skudai

aku da slamat smpi skudai.smlm lagi sbnrnye.jumaat lepak kat kg.yg best dpt makan durian mak ting bawak.haha.sape mak ting?itu mak cik aku,adek kepada abah.ehekz.

. . .

aku dapat bilik s0wng,mcm yg tertulis kt aimsweb ritu.so far...so GREAT!!lapang gileri0us.aku ade dua almari,dua meja,n satu bilik ni is my space!best k0t.bebas jerk aku nk buat pa pe @PAKAI ape2.ok jgn bygkan ape2. >,<

. . .

smpi je utm smlm,mmg straight tros ujan gile b***.mmg kuyup jap la aku kerane ngn pandai nye aku g jalan kt tmpt yg hujan.sedangkan tmpt yg leh berteduh tu ade.stlah 'kepandaian' itu ilang,aku gune tmpt yg teduh sikit.hahaha.tpi siyes penat angkat brg2 yg x bape nk banyak tu(tp sgt byk pd pndangan abah).pas mandi wangi2 aku kemas bilik.kesimpulannye:bilik itu sgt BEBAS.ok berhenti mengagumi bilik sendri.

. . .

wlaupun terdapat segala jenis kegembiraan ade bilik ni,aku da jumpe satu perkara yg sgt mnjengkelkan.aku bsuh baju tdi(ok rajin gile kot),pastu time nk menjemur baju tu aku mendapati ruang yg tinggal utk aku gunekan adelah sgt sedikit.ntah anak sapa ntah jemur baju x pakai hanger ye.punye la byk space die amek juz utk beberape helai pakaian die yg dkat nk kering tu.jap g aku letak je baju aku situ,kalau basah bju die tu taw marah lak kan.maka aku alihkan bju2 itu.amek space sluas2nye!yeah!sok aku mau letak kertas 'sile gune hanger.ampaian ini utk kegunaan ramai'.ok x kejam sgt kan..aku mmg baik. ^_^ v

. . .

esok pagi kelas start pukul 9.harusla ade kelas itu ye.jgn time aku da dtg,bersiap awl2 pagi,ttbe tade lctrer.mmg mcm hape la kn.dok utm ni(kolej ni sbnrnye),kne bersiap awal kerana perlu menaiki bus yg utm da sewa utk student2 x berkenderaan cm kit0rang nie.ritu kwn aku pernah tanye, 'x rase sadis ke weyh umo kite suda smakin DEWASE tapi g kelas nek bus bramai2'.haha.tergelak aku seketika.

. . .

owh pagi tadi makan roti 4 keping.skrg suda pukyl 1:44 petang.harusla lapar kn..ok crik kwn p makan!

---aLIN---

Comments

Popular Posts