berjalan2 di hari sabtu


secare siyesnye aku ingin memberitahu yg aku sgt banyakkkkk keje mnggu nie.ok mngkin itu normal.but senior aku kate sem yg kitorang lalui ini adelah sem yg plg bz die pernah rase. mngkin betol ape yg die ckp sbb kitorang ade byk assgmnt wlpn assgmnt2 itu blum lagi dtangguh2 kerjanye.rase cm x benti plak wt kje.assgmnt2 tu dtg dr stiap sbject yg kitorang amek sem ni.SETIAP sbjct ok.dtambah lak ngn report utk lab.ah bosan.

. . .
ok bz2 pn,sempat lagi rini kitorang (aku dan kawan pompuan bername salwa) klua jenjalan pegi ke City Square.ini la
tmpatnye..

kami bergerak ke sane dr kul 10.30 pagi ye (cm nk g kelas bak kate awin kwnku yg lgi satu tu).dsbabkan aku ngn salwa ni cm gile sket bile smpi kt tmpt shping,jdi kami rase perlu la kami gerak ke sane awal.lebeyh afdal kate org.kami pergi nek bus ye.begini la idop org2 yg tade kenderaan..

da sampai sane straight pegi tgk baju2 d padini.ok ilang ingatan jap.bla bla bla.ttbe aku lapa.maka aku ajak cik salwa pegi makan.mcD penoh.
maka utk pertama kali nye kami mencube makanan d Season's.ok tgk menu je aku da terliur.sumpah aku lapa gile time tu.ntah knape aku pilih nk makan bihun tomyam + caesar salad + chocolate shake.ah sume itu sgt sedap setelah ianye berade d hadapan mataku.ok burn RM35 aku utk itu.tpi kenyang.cik salwa pun buat muke kenyang + puas ati.ah kenyang..dua mngkuk utk aku,dua lagi salwa punye.haha.mtk mf la tnjuk yg da licin je.mse mule2 dpt aku telah makan scr rakus.haha.

da knyang,da shping,kitorang balik nek bus cm kit
orang pegi tu.bus ni lalu danga bay.so pemandangan pegi balik CS-taman u tu mmg best la.tapi bus yg kitorang nek ni punye la goyang,da mcm d buai lak rase.mmg aku nk tertido pn.tpi seb bek bus tu bsing.bunyi cm tayar bus nk tercabut.siyes,x tipu punye.salwa dok sbelah aku muke cuak je.

. . .
ok seterusnye bus tu benti kat jusco.alang2 da smpi jusco,maka aku beli la buah durian.rm18 ok utk 7-8 ulas.xpe la,janji lepas ank tekak aku yg tggu duyan da berhari2 nie.haha.sedap gile dowh.ok kt jusco ade sale.mase aku lepak2 tggu bus nk balik utm,aku amek gmbr jusco yg slalu menjadi punce duit aku abes.
ok sape plak dating tue.

. . .

skrg aku penat.plan mau wt assgmnt ngn awin.tpi nmpknye hanye tggal harapan.hahaaha.


gud nite my dear love.

---aLin---

Comments

Popular Posts