aku dan skudai....ok tade kaitan.

ok aku rindu kaler ini.troskan!

. . .

es0k aku akan gerak balik kampung dlu.luse bwu balik utm.kg aku d simpang renggam,johor.pnah pegi?da smpi,lepak2,maybe malam jalan2 ke batu pahat lak.itu kalau ikut kebiasaan la.pe best batu pahat?hehe.bese nye kitorang ske g ....(ok da lupe name) PACIFIC kot.pas jalan2,shoping2, pegi umah sedara lak makan2.haha.sedap w0o.bese nye aku akn order mee bandung.ah~~

. . .

ok esok laen sikit dr kebiasaan coz esok kitorang nek VAN.ye,berhenti pk 'byk gile brg ko lin nk bawak lik utm'.no,no,no~~hahaha.bukan ape,mkcik aku ikut gak jalan2 nnty.tmbah lak mak aku kn pakai wheel chair.maka perlu kan kenderaan yg lebeyh BESAR ye.tp sbnrnye brg aku agk byk la kot.da sem lepas ritu punye brg aku bwk balik sume.hihi.

. . .

ok siyes.tade ape yg menggembirekan utk pulang kembali ke skudai.kalau ade pon juz nk jumpe kwn2,gosip2,cite2 sal cuti,LEPAK2....ok itu aje.knape aku x tulis shping2?sebab awl sem leh kire ngn jari bape owg je yg smngt nk g shping.haha.perempuan kn..lumrah la tu.ye2,ak taw x sume pompuan same.tp ape slhnye melumrahkn perkara yg suda menjadi KEBIASAAN owg2 d dunie ini.bek,merepek!

. . .


carik2,mane aku???haha.yela2,aku taw org akn lebih suke cuci mata dr crik aku yg bukan sape2 nie.xpe2,take your time.
ok itu name nye classmates.kalau nk snarai name dorang nie..err,x payah la.ak sndiri x apal sume kot.kdg2 knal muke je.heuheuheuhe.tp dlm rmi2 ni ade aa kwn2 rapatku.geng2 gosip itu sume.ok mngkin bukan bergosip.kami pnggil itu sbgi perbincangan mngenai prangai2 org d skeliling kami. ^_^ v

. . .

aku kenyang da makan kepci.esok besday ibu.maka akn meraikannye d johor mungkin.besh2.aku suke bile ibu mnjadi excited.hik3.kwn2,tiap perkara yg terjadi dlm idup kamu itu ade hikmahnye taw.mngkin kdg2 x rse hikmah tu,boleh pk sebagai 'tiap yg jadi itu ade sebabnye'.percayela~~


---aLin---
enj0ying every moment in my HOME

Comments

Popular Posts