Bayi-bayi sihat

As a matter of fact, aku ni dilahirkan 3 bulan lebih awal dari yang sepatutnya. Maka aku tergolong la dalam golongan bayi yang masuk dalam incubator tu. Kebanyakan kawan-kawan aku tak percaya sebab aku ni tinggi. Cet, ingat kalau tak cukup bulan boleh terbantut ke ketinggian.


Tapi aku beruntung, dijaga oleh ibu abah dengan penuh kasih sayang sampai jadi macam ni :

Mantop kau! Ada gambar yang lagi mantop dari ni. Tapi tak harus kot aku letak kat sini memandangkan kebanyakannye gambar separuh bogel dan bogel U_U


Dulu abah pernah cerita betapa kesiannya kat aku sebab lahir tak cukup bulan, hidup lama ke tak pun tak pasti. Bila aku dengar tu aku macam "hoh seriously?". Dan serius
terharu bila memikirkan beruntungnya aku masih merasa hidup kat dunia ni dekat 23 tahun dah. Aku pernah juga jumpa kad kawalan pemakanan Ruslin Ramli. LOL. Makan pun kena kawal kot. Kesian. Thank you, Ibu dan Abah. I love both of U. =')


Sudah, mari tengok bayi-bayi yang pernah ada dalam hidup aku. Tak banyak pun. Malas nak upload lebih. Hehe.

#Aril masa baru keluar dari perut makcik aku#




# Masa raya tahun lepas, konon gembira, dengan dahi berkilat pun cukup#




#Buat muka manis bodek suruh dokong#

Comel la kau ni budak! Nanti aku balik rumah akan aku cubit-cubit pipi dia sampai nangis. Grr!


Bayi comel yang lain :


Shahirah~ Ololo tembam memok budak mucuk ni~

Ni anak kezen aku. Sekarang dah besar dah boleh jalan. Tapi tak nak dekat orang yang die tak biasa. Memang aku suka sakat budak macam ni sampai nangis. HAHAHAHA.



Budak comot superduperextravaganza comel! Ni masa gathering family belah Johor. Budak kecik ni ada so I snap!Snap!Snap! Tembam oh pipi.


Ah. bayi-bayi dan kanak-kanak memang comel kan. Tapi bila dah start sekolah mesti comot. Kenapa ek?


Lin Meli

Comments

  1. ok... semua comel.. hehhee.. tuan blog ni comel tak agak2? muahahaha..

    ReplyDelete
  2. Owner blog haruslah on the top.Ngee~

    ReplyDelete

Post a Comment

comments

Popular Posts