Mentega Kacang Lapisan Perisa Anggur

Petang tadi aku penat gilerious. Maka pulang dari kelas aku tidur. Tidur sampai terlepas Zohor *sigh* Bila terjaga pukul berapa entah aku sedar hujan lebat kat luar sana. Macam ditepuk-tepuk makin lena aku tidur tau. Hasilnya....



AKU TAK BOLEH TIDUR!


Serius cepat gilerious masa jalan. Tik Tok Tik Tok Kesha. OMG. Dah pukul 1 pagi. Dan Subuh esok harus bangun dan terus bangun. Kalau bangun lepas tu tidur balik aku tak kesah. Grr! Dalam banyak-banyak malam kan, kenapa malam ini aku harus berjaga dan update blog tanpa isi? Kenapa? Kenapa???


Tahukah anda dengan meminum Oligo Coco di malam hari akan buat aku mengantuk? Ye sedang minum dengan penuh nikmat. Takkan minum je kot? Maka aku bakar roti yang ada di dalam bilik ini. Bau harum. Aku ambil Mentega Kacang Lapisan Perisa Anggur dari Lady's Choice. Guna sebelum : 01/03/2011.


Aku tengok monitor laptop. Aku tengok tarikh di telefon bimbit juga. Celaka. Dah expired Mentega Kacang Lapisan Perisa Anggur dari Lady's Choice ini rupanya. Hari ini genap 4 hari kau expired. Roti dah siap bakar. Em. Ok tak pe. Hanya satu lapisan pada sekeping roti ini.


Dan aku kenyang!


Esok kalau aku cirit memang nasib la. Dalam banyak-banyak malam kan, kenapa malam ni plak aku nak makan roti bakar bersama Mentega Kacang Lapisan Perisa Anggur dari Lady's Choice?? Dem.


Lin Meli

Comments

  1. Lin, kalau pakai linkwithin, better post ko ade gambar, baru cntik kat linkwithin..hehe

    ReplyDelete
  2. cube teke, aku dah tido belum?

    ReplyDelete
  3. Syuk: Aku lupe la.Hahaha.Okeh.Tanx for the reminder.

    Mucid:Ko mesti la da tido.Ko tu kuat tido.Hahaha

    ReplyDelete

Post a Comment

comments

Popular Posts