Mari dekat, Mari dekat~

Bercerita tentang give away dari blog-blog orang lain, kali ni apa kata kau join giveaway dari cik Aisyah-kronik-membolehkan-terbang. Ye, itu nama blog beliau ikut google translate. LOL. Ok. Ok. Focus.


Apa yang kau akan dapat dari giveaway ini? Tadaaa~

Ye perempuan-perempuan di luar sana pasti gemarkan perkara sebegini. Yang lelaki pun kau harus gembira untuk join sebab perkara-perkara ini boleh dijadikan hadiah pe untuk perempuan-perempuan yang kau suka @berkenan @sayang @hargai dan lain-lain.


Senang je nak join. Senang sangat. Cuba usha sini. Blog beliau ni kewl sebab ada tips-tips makeup gitu. Yang beginner haruslah klik tengok barang baeekkk punye. Hehe!


Sebenarnya macam excited sebab ni fes time ever nak join giveaway ni. #Semoge aku menang# Hah berangan la kau Lin. Cik Aisyah buat giveaway yang superduper kewl ini sebab dia menghargai followers dia yang dah over 50. Bukan umur okeh, bilangan followers!


So akhir kata disini, ingin saya mendoakan semoga saya menang, hahahaha. Tidak. Semoga kau sukses dengan blog kau, Ash. And plus, love song yang aku still suka buat masa ni haruslah Christina Perri- Jar of Hearts. Dah berapa kali entah aku canangkan kat orang-orang supaya suka lagu ini. Suara dia awesome!


Sekian.


Salam Sayang (bodek),
Lin Meli

Comments

  1. ahahahahaha..gelak gile2 kat name blog aku yg dah ditranslatekan tuh! XXD lawak seh! anyway, good luck! klu ko xmenang pon, hadiah kawen ade lg, jgn risau..ekeke..

    ReplyDelete
  2. Hahahaha.Sbb tu ah aku gune google translate sbb die mengong.Klaka kot.Hhaaha.Wah, tu yg aku nk dengar tu!Hhahaha

    ReplyDelete

Post a Comment

comments

Popular Posts