Best Orang Belanja Makan Hari-hari

Aku sekarang ada kat Shah Alam duduk kat dalam site tapi akhirnya, aku kena balik ke HQ kat kg Baru tu balik esok! Aku update sebab lepas ni aku susah dapat internet, brukben aku tak bayar la plak kan.LOL.

 

Anyway, nasib baik separa hitam je sekarang. Ailaik!

DSC01227

Kat site. Konon lebih gembira.

 

DSC01215

Kat HQ, pura-pura gembira.

 

DSC01240

Kat site, dibelanja Burger King.

 

DSC02686

Kat HQ, terpaksa naik LRT lagi.

 

DSC02708

Kat site, penat tapi boleh gelak-gelak lagi.

(Muke mengantok macam apa)

Ah dulu memang aku merungut sebab nak dihantar ke Shah Alam. Hahaha. Mengada-ngada.

 

Oh baru berapa minggu buat LI tapi kami semua tak sabar nak habiskan LI ni. Biasa la tu kan.

 

I miss ALL of you.

 

Lin Meli

Comments

Popular Posts