Duduk Selangor Tapi Bukan Di Rumah

Helo helo helo~

 

Oh tak perlu begitu ceria. Petang nanti aku ke rumah Nana, one of my friends yang dapat tempat LI sama dengan aku. Kenapa pergi rumah dia? Kau takde rumah? Aku ade rumah, tapi malangnya, start Isnin depan (yakni esok) kitorang kena pergi site dekat Shah Alam, pukul 8 pagi every morning! (Yes, Saturday is included)

 

So aku dan Liza terpaksa menjadi parasit untuk sementara waktu di rumah beliau. Ye, cepatlah habis LI ni. Tak sanggup dah. Elaun kalau beratus-ratus menghampiri seribu aku tahan la lagi. Dang!

 

Hari tu akak kat ofis tu dah siap-siap nak bagi kerja kat kitorang untuk Isnin nanti. Now thank God I’ll be going to the site this Monday! Lantak situ lah aku hitam ke apa nanti. Ok apa kata meletak gmbar sekarang ni untuk di compare dengan gambar selepas 2 bulan nanti?

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Well, may be not.

 

Tahu apa yang aku harapkan sekarang? Untuk menonton Nur Kasih The Movie bersama kekasey hati. LOL.

 

nur kasih the movie

 #Suka Betul Nak Tengok Cerita Sedey-sedey ni#

 

Encik Ariff tak minat that kind of story, tapi nak paksa jugak teman! Tapi malangnya, Latihan Industri NI TAK HABIS-HABIS LAGI, MACAM MANA NAK DATING. Dang! I miss ya!!! Oh macam kena buat entri Saya Rindukan Encik Ariff Saya (vol 4) je lepas ni. =p

 

Lin Meli

Comments

Popular Posts