That Special Day When People Talk About Osama Again

Top story hari ini : The death of Osama bin Laden. Kat Twitter dah trending, kat Facebook dah banyak orang share, ni kan pula kat blog, lagi la berlambak-lambak.

 

Tak nak komen banyak pun sebab banyak sangat perkara yang boleh di persoalkan kat sini. Identiti dia, gambar mayat dia, semua macam di edit-edit gitu. Well, yang penting, korang perasan ke tak tarikh pengumuman kematian Osama bin Laden tu sama dengan pengumuman tarikh kematian Hitler yakni 1th May? Ok I have no point here. Pergi Google.

 

Apa pun, siapa pun dia, jahat ke tak ke, kematian tu tak perlu la kot dicelebrate. Macam tak berperikemanusiaan (OK lama gila aku memikirkan perkataan ini) langsung. Mana-mana manusia pun akan pergi ke kubur akhirnya. *Seram*

 

Anyway daripada petang tadi la kan aku tunggu pengumuman pemenang daripada Oh!Media. LOL. Check this out yaww!

oh media

Ok sekarang dah sebanyak itu la orang yang mengomen status tu (Termasuk aku yang entah kali ke berapa). Aku rasa diorang tunggu sampai ada 50,000 komen kot ek? Gila da 2 jam dah tak tutup-tutup. Tensi aku. Aku kejarkan yg RM100 tu der. Tgh mata duitan ni. LOL. $_$

 

Anyway, besok I busy taw. Pagi ada paper Traffic Engineering, petang ada paper Numerical Method. Lusa Theory of Structure. Memang macam haram jadual sem ni. Bukan kelas aku je. Kelas lain pun aku tengok macam tu jugak. Jadah apa. Sekarang badan aku dah makin membongkok aku rase, macam S curve kau tahu? Ok jangan bayangkan U_U

 

Penatnya aku!

 

Lin Meli.

Comments

Post a Comment

comments

Popular Posts