Jika Anda Gembira Tepuk Tangan!

Dear bloggy (saje replace diary),

Hari ini aku penat gilerious. Well, semalam pun. Dua hari lepas pun. Hari-hari pun. LOL.

 

Bloggy2, jadah apa semalam sepanjang hari aku buat kerja fotostat. Aku rasa macam aku bukak kedai fotostet bila ramai plak yg suruh aku fotostetkan dokumen-dokumen tu. Tebal dia macam berbuah-buah buku rujukan yang aku pernah ada dikumpulkan. Jangan tak sakit hati la bile kau fotostet, orang lain pun sibok nak fotostet, dengan kertas tersangkutnya lagi, dengan kena push lagi nak cepat bagai.

 

fotostat

 

Eh? Aku belajar apa dekat LI ni? Takpe, pelan-pelan kayuh. Minggu depan baru masuk site tengok orang buat kerja. Dem mesti panas gilerious. Aku saje je taknak update blog 2 3 hari ni. Aku tahu kalau update mesti nak memaki-maki tempat LI tu rasa. So sekarang sudah tenang sikit boleh update suka-suka.

 

Baru 3 hari buat Latihan Industri aku dah rasa macam 3 tahun kerja. Cepatlah dua bulan berakhir. Aku penat, aku penat. Elaun sikit la weh. Mana aku nak cekau duit ni nanti. Nak harap nuffnang? Cet, blog pun entah apa-apa. Hahaha.

 

So ade sesiapa nak hulur duit kat aku? Ekeke.

 

Sila lah cepat result keluar. Takde la aku berdebar menunggu. U_U

 

Lin Meli

 

Comments

Popular Posts