Makanan Kasih Sayang Memang Sedap

Ohhh hari ini macam rasa tak berapa nak sihat *mengada*. Hahaha. Duduk di rumah berehat-rehat menonton televisyen, gosh, heaven gilerious. The most amazing part is that I don’t have to think about any assignments or project! Best!

 

Tapi sangat penat lah hari ni. Mungkin sebab semalam berjam-jam duduk dalam kereta dan kemudian tersangkut dalam kesesakan lalulintas. Gosh. I’m so sorry Awin sebab tersalah jalan dan tak ku sangka jalan Cheras jem gilerious. Damn. Memang buang masa.

 

So hari ni ada kenduri, Abah tak masak, aku apatah lagi. Penat. Memang aku melepak je hari ni, ditambah dengan rasa yang tak berapa sihat tu *cough*

 

Malam pula teman abah dan Maksu bawak si kecik motet demam la pula. Balik rumah aku dah fikir nak goreng nasi sebab aku sangatlah lapar ok. Tapi betapa bersyukur dan terharunya bila balik rumah tengok-tengok adik kesayangan dah gorengkan nasi.

 

DSC02674

Sedap! Sedap! Dan pedas! Ailaik. Tenkiu adik =’)

Jangan tak kagum kau tengok adik lelaki kau dah siap goreng nasi. Ok lepas tu aku makan. Mak aih. Sedap gilerious. Macam abah masak. Memang bertambah la aku makan tadi! Aku kalau goreng nasi selalu kurang rasa (abah kata aku kedekut garam kalau goreng nasi). So it’s kinda cool untuk tahu yang adik kau boleh memasak. LOL.

 

Ok that was really my first time ever rasa makanan yang adik masak. How exciting!

 

Ah, Isnin = Latihan Industri. Tak panas lagi punggung ni dok rumah da kena pergi LI. Dang!

 

Lin Meli

Comments

  1. Dekat area Kg Baru.Kena jalan jaoh w0o~ Mucid, ko delete da ke blog ko?

    ReplyDelete
  2. ooo. dapat gaji leh la blanje aku!! hehe mane de. aku ubah alamat je. acidbudakgombak.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. hahahaha..kau mmg arrr..
    buli adik masakk gak kn..
    kreatif je..
    hak3

    ReplyDelete
  4. Mucid: Dang! Awal2 da ade org paw. Hahaha.Elaun pun aku tataw dapat bape.Tmpt ko dulu kan die nak laki je weh. Chait!

    Far8: Hahaha. Itu la niat di hati. Cewah! Best oh adik masakkan. Haha.

    ReplyDelete
  5. Ilek, ilek. Tu belom lagi bubuh makanan yang menggiurkan. Hhaaha

    ReplyDelete
  6. eh? ye ke? haha. lol. dulu time aku LI. die amik pompuan 2 org kot. aku je sorg laki. yg kelakornye. sume yg LI kat situ dak utm. deng tol.

    ReplyDelete
  7. Yeke?Tataw la, kali ni die nk laki je.Ternyata 2 org pompuan itu tidak bagus.Hhahahaa.Tu la, tmpt aku pon kawan2 aku je yg buat praktikal.Best yg itu je la

    ReplyDelete
  8. ko Latihan Industri ape weh? Sambung Masters ke ape? wah, bestla adik masak. Salute la your brother.. single lagi x? hehe
    Aku nk merasa abang aku masak from scratch, hatta nasi goreng sekalipun, mmg hampa la. Drg pandai menggoreng nugget, pisang dan yang sewaktu dengannye je.. haha..

    ReplyDelete
  9. aiseh. ni tahun zaman muda mudi dulu ash. mesti ko terbace lepas bace post pasal Asyraff. Tersalah post gune draft lame so post tu back dated tahun 2013 dlu. ahahahhaha

    ReplyDelete

Post a Comment

comments

Popular Posts