2 hari kau cuti!

semalam adelah hari hol almarhum sultan johor.maka smua sedia maklum,johor cuti..dan aku pun cuti!hari ni rabu pulak mmg dalam jadual kelas spatotnya tiada kelas pada ari ini.basically aku cuti dua hari la ni.semalam satu hari habis dengan tgk pelbagai jenis movie yang tersimpan dalam laptop aku nie.x cukup dengan yang ade,aku donlot la barang sektol dua movie.ha amek.sampai rini(rabu dan malam), asyik ngadap laptop je keje aku.kenapa aku update blog?aku bosan daa.movie suda abis.ade yg donlot tu x siap2 lagi donlotnye.

. . .

hari ape ade anugerah juara lagu tu?owh ari ahad.kan?dengan menyampahnye aku bgitau aku x tgk la plak kn.malam tu aku dok sowng2 kat bilik layan movie.bukan pe.tade geng nak tgk.mau x tertekan aku dgr budak2 pompuan tu menjerit2 tgk AJL.dem.aku tanamkan dalam hati yang aku da x minat tengok AJL sebab sebelum ni aku x excited pun tgk.persembahan bese2 je.ok xpe.pastu smalam aku bw ke blog2 yang update hal artis2 nie,rase menyampah makin bertmbah bila aku tgk ulasan downg cambest jerk tgk AJL.dem.time best ni la aku terlepas tgk.dan x kurang juga BANYAK GILERIOUS blog cite sal org x puas ati ana rafali menang.dem btol ke aku eja name die.ape2pon,tahniah.aku x kesah pon sape yang menang.korang gado2 nnt ujung bulan ni lupe jugak.hahaha.

. . .

pagi tadi dikjotkan dengan bunyi tepon ini.ye,bukan lah alarm.tetapi org kol ye.dgn kachaknye aku membtolkan suare.taw je la bwu bgon tdoq suare mmg rockers punye standard.agak malu bila org yang menelefon itu adela...em..kire wakil dr syarikat yang aku mintak nk buat latihan industri.darn.memalukan.bliau bgitahu yg aku dpt tmpt n aku terlupa hantar borang penting kat dorang!oh naseb bek aku x d reject semata2 kerana borang selai itu.trime kasih auntie.smoge berjumpe nanti.

. . .

oh tadi terlalu bosan sampai aku search name sendri kat google.x payah gelak la.aku taw smua orang pon penah buat kan?haha.seriously terkejot gak la bila ade name penoh aku kat blog org.kalau stakat lman web skolah tu letak nama,ala bangge sikit je la pon.ni kat blog org yg aku x kenal.so aku sgt la curious mau tgk muke org yang same name dgn aku.same name dan binti ok.aku klik.hoh?ckp sal tunang?apekah persamaan ini???siapakah???rupa2nye saudari naimah telah memention name penoh aku dalam blog beliau.haha.chait.tapi hasil google nama sendri tros jumpe blog kwn kan.bangge jap.oh cik naimah.tarikh tunang saye kamoo slah ingt.hahaha.xpe xpenting pon (pada kamoo).hik3. >,<

. . .

darn it i hate it.ape itu it?it=washingmachine depan bilik aku.bising gilerious.orang tingkat lain yg pakai.moge x kering baju kau!hahahaha.kejam

lin meli

Comments

  1. gile best jadual ang! aku rabu ade satu kelas je. kan best kalo kensel. cis.

    ReplyDelete
  2. hahaha.jangan cemburu.aku lebih suke jika yg kosong tu adelah ari jumaat!

    ReplyDelete
  3. waaa..aku sem ni kelas penoh..=_= setiap hari la tapi, bukan setiap mase..=P sem lepas dpt free hari rabu n jumaat..
    xpela..sem terakhir..kasi rajin sket! keh3x..
    ahahaha..aku sll wat ape..google name sendirik ni! XXD tp jgn slh paham..bukan nk tgk aku popular ke tak, tp nk tgk senang x org nk dpt maklumat psl aku kat internet.. huiish, byk gak bende leh kantoi..aku online shopping kat mane..aku pegi PLKN ke x, aku punye group discussion kat kelas ape..=__= Oh..where is my privacy? U_U

    ReplyDelete
  4. woh.aku sem lepas yg pnoh gilerious.pnat w0o.seb bek sem ni ilek2 je.hak3.eh ko last dah?cepatnye??
    uiks.gile byk bole taw pasal ko kat g0ogle ek?hahaha.ni yang nk try google name pnoh ko nie.hahaha.

    ReplyDelete

Post a Comment

comments

Popular Posts