21st birthday

oh yeah.21st birthday on 31st January.no no no.bukan besday aku.umur 21 tu dah lepas lama dah.sedey2.hari ini adelah besday adik terchenta.tapi kitorang celebrate semalam.gile cepat.hahaha.kami fikir lebih baik buat surprise awal.by midnight,smua dah tidur.haha.happy birthday,adik!may ALL of your dreams come true ye!

. . .

aku sudah selamat pulang ke rumah 27 januari hari tu.ponteng kelas 'motivasi' hari jumaat.mintak maaf,incik,tapi saya memang x berkenan dengan kelas kamu.balik rumah dengan kawan.sampai malam.aku tidur lambat sebab main jutaria dengan adik tersayang.semangat kan?

. . .

hari ahad,yakni semalam,30 januari,aku teman abah dan ibu pergi batu pahat, johor.ade kenduri kahwin kat rumah saudara.kami gerak pagi.dari pagi itu sampai la ke malam hujan x berhenti.aku bace jugak status kat facebook kawan2.ramai ckp sal hujan sepanjang hari.abah jumpa sejumlah 3 buah kereta masuk longkang di tempat berasingan sepanjang memandu tu.hujan lebat gilerious.kerja aku dalam kereta, tidur.itu nikmat sepanjang hidup,x kira umur brape pun.kecik2 lagi best,boleh baring macam tidur atas katil.lena je.

. . .

sabtu ni best fren forever aku kawen!jadi sangat la excited!

. . .

ok suda.

lin meli

Comments

Popular Posts