the breaking heart

ah jadi manusia nie,memang akan ade satu tahap di mane hati itu akan berase kecewa.kan?macam yang kebanyakan org pernah rase, ade sesetengah lagu tu mcm merupakan 'link' ke satu memori tertentu yang ade dalam fasa kehidupan.betul x?mcm aku, sebelum satu2 lagu akan jadi bermakna dalam idop aku, haruslah aku tinjau dulu lirik die cite sal ape.kadang2 pernah juga jadi emo padahal lirik x pernah ade kene mengena pon.tpi kebetulan dgr lagu time hati tengah sedey.

. . .

hari ni aku teman seorang kawan yang seriously shit tengah patah hati.OMG aku ni da la jenis cpt feeling,suke mendalami satu2 cite tu.entah mcm mana dia nangis aku pun rase nak nangis.aku faham perasaan dia.kebetulan sebelum aku teman dia aku memang tengah layan lagu2 kat playlist aku d laptop nie.lagu2 lame yg kebanyakannya memang slalu ade kaitan dengan hidup aku.dah aku teman dia,maka lagu2 tu cm jadi backup songs plak.adui.sedey.

. . .

aku rase smua org pernah kecewa kot.nak2 kalau kau letak harapan tinggi kat sape2.memang jatoh susah nak bangkit la kot kalau dikecewakan.

bongok gilerious aku terdengar lagu acha- sampai menutup mata tu.pandai juga ek kau nyanyi sbb aku mmg feeling habis dgr lagu tu.siot tol.x pasal2 aku mengenang2 benda lama.sedangkan tempat aku jatoh beskal pon aku x kan lupe,ni plak saat2 ati aku tgh saket.pasti la aku teringat kan.tapi sbb skrg hati aku berbunga2,bukan disakiti, maka aku ubah2 la prasaan tu utk disesuaikan dgn situasi sekarang.ape aku merepek nie?

. . .

ni lagu lame yg ritu aku carik mmg susah nak jumpa untuk di donlot.try la dengar kalau x pernah dgr. you told me-sarimah ibrahim. gile lama kan.mase taon 2005-2006 kot aku sgt tergila2kan lagu nie.satu hari pasang berpuluh kali, pastu pasang tiap hari plak tu.ni lirik dia.aku minat lagu ni sebelum lirik dia kne btol2 tepat kat muke aku.dem!


You know that I
I think of the times
when you and I
We're doing just fine
but now I smile
cause things were not right
i've seen the light
there tears in my eyes

Say goodbye
to your lies
wasted time
of my life

You told me
You told me
You'd called me
and I, I waited so long
so I, I hold on to your words
when I, I try to hold on

To think that You
played me for a fool
now tell me why
You acted so cruel
so many lies
and now there's no room
cried every night
i cried over You

Say goodbye
to Your lies
wasted time
of my life

Gile semangat aku bagi lirik.anyway smpai hari ini aku suke lagu ni.haha!

Aku harap kawan aku da okay skrg.aku harap kecewa tu pon da kurang kat dalam hidup orang lain gak.kita bercakap soal hati ok,luka di bdan boleh letak ubat, luka di hati lu pikir la sendri!darn.aku bukan peminat nabil okeh.tagline tu mcm da slalu org pakai.trend utk tahun lepas.macam2 la dunia nie!

lin meli
-i just love being me-

Comments

Popular Posts