aku bukan mahu jadi papan

ah penat gilerious.setelah lebey kurang 2 minggu kat skudai ni,hari ni baru la aku kluar berjogging.penat la bagi org yang biasa dok dalam bilik baring cm princess tgk movie.kawan ajak.bliau agk semangat dua tige ari ni.aku join memandangkan aku baru lepas makan roti telur.hak2.bole bygkan bape byk minyak masok dalam bdan aku?wlaupun guna minyak masak jagung.tapi minyak adelah minyak.haha.ape aku merepek.

. . .

ye,aku bukan mau jadi sekeping cam papan.aku hanye mau buang lemak di sebahagian badan nie.ok la tu kan berpeloh brang skali dua seminggu.x dosa pon.ramai juga la classmate yang aku jumpe tadi.ah knape berase mngantok seketika. T_T

. . .

skali lagi ampun sebab x dpt nak update dengan meletakkan gambar pemandangan ke ape.nset aku problem.ah bile nak beli nset baru.kachingggg! $_$

. . .

anyway hari ini aku call yayasan selangor bertanyakan bila duit pinjaman akan masuk.aku cam pelik yayasan selangor x pernah lambat masukkan duit.rupa2nya miss itu bgitau aku
"kena bagi result sem lepas baru duit akan dimasukkan".

ok itu xpe lagi.biase la kan bagi result.tapi dengar lagi die cakap pe,
"lepas anta result boleh call confirmkan then SEBULAN lepas tu baru duit akan dimasukkan".

oh aku terkedu.ditambah lagi
"sekarang dah buat sistem baru.duit tu akan diberi dalam dua peringkat..."aku angguk2 walau die x nampak."cntohnya mcm nanti awk dapat bulan januari separoh,lepas tu bulan mac awak dpt lagi sparoh"

ahh..ape harus aku lakukan.ade positifnya dia buat mcm tu.tapi seriously patut bagi yg part 1 awal2 sem macam nie.aku tertanya2 gak dorang x pk ke aku akan perlukan duit untuk beli buku2?ke dorang pk smua student pk shoping je??OMG.aku mmg suka shoping tapi aku perlu bayar buku2 yang mahal itu ok.

menci!

. . .

di kala kelapangan tadi baru berkesempatan tengok anugerah juara lagu ke 25.patutla perempuan2 kat sini tengok sambil jerit2.ok berita faham.

lin meli

Comments

  1. apehal? ade sape kat juara lagu tu pon? XD
    laa..apekedehal yayasan selangor wat gitu..gile leceh! =__= klu aku la yg kene begitu, mesti da tertonggeng dgn muke frust mcm kene tggl ngan pakwe..haha..XD tp seyes, awal2 sem ni la mcm2 nk pki..haiish, x understanding btol la..

    ReplyDelete
  2. haha.time si hafiz tu je la aku rse kewl ala2 kene tembak btol2 gitu.pastu xcited tgk ziana ngn dato siti sbb lagu lame.yg lain aku cm x kagom je.tp bising gile downg tgk juara lagu ritu!
    woh ko jan tataw aku da nanes jap kot td sbb tensen.terlupe jap yg aku ade duit simpan.haha.seb bek.tpi mmg susah aa.kalau yg awl die bg sparoh tapi cepat aku x kesah.isk3.

    ReplyDelete
  3. x payah la beli buku.. nanti kene bace.. kalau x beli nt ko leh rehat2 saje.. :P

    ReplyDelete
  4. hoho.xpe.aku suke bce buku.haha.cm tipu je ayt nie >,<

    ReplyDelete
  5. hahaha.. aku ajl tak tgk pun.. hoho

    ReplyDelete
  6. haha.aku pn tgk yang you tube je.tgk yg org byk rase prasaan kagom itu.rugi la plak sume taw aku tataw.hahaha.poyo.

    ReplyDelete

Post a Comment

comments

Popular Posts