ahad yang sunyi

sadis gilerious kot tajuk.bukan pe.ari ni ahad.aku d kolej kediaman yg seriously sunyi.awal sem,what did u expect me to do?aku ada satu assignment on numerical method.well, hidup kat dunia ni x smua benda yg kita nak kita dapat kn?so dr tadi aku buat x dpt2 jawapan.maka aku online.

. . .

so semalam disebabkan rindu yg mendalam kepada bihun sup abah maka aku masak la bihun sup kat dalam bilik ni.guna rice c0oker je.ok la.sedap *puji diri sendiri* maka pagi ni aku panaskan kuah sup itu lalu memakan bihun sup d pagi hari menyebabkan aku kekenyangan di tengahari.so aku x trun makan.adat resam perut aku:kalau x makan tghari pasti lapar membuak2.so tadi aku lapar.niat di hati nk buat nestum tp malangnya telah ku buang susu yg sudah masam.maka kesimpulannya aku makan meggi yang direndam dgn air panas.menci!

. . .

bukak internet,klik2 mana2 blog yg best.ah bosan jugak.nk kluar,duit x banyak.ha ye la.knape lmbt plak loan msok kali ni.aku berkobar2 nk kumpul duit lik cm sem2 lepas.kayo mkcik,tros wt mjlis ritu.hahaha.banyak target aku sem ni.kena lebih byk jimat.tp xpe.aku da bli beras siap2.bli lauk je utk makan tghri ngan malam mmg jimat.aku suke.kenyang pun kenyang.tapi aku pling benci bab nak basuh pinggan mangkuk tu.toilet jaoh aa.penat kot ulang alik.mmg kalau compare dgn bilik lain,bilik aku pling dekat ngn toilet.tapi hakikat yang toilet tu diluar bilik adelah sgt menyampah aku memikirkannya.haih.orang malas memang begini.

. . .

owh semalam aku tengok wayang.cite the tourist.tarikan utama nak tgk cita ni pastila si macho johnny depp.kalau takat angelina jolie tu serious shit aku da bosan.sama je mana2 movie pun.ade part nk gode2 sikit muncungkan bibir itu,jalan catwalk,wt muka konfiden yang itu.ah mcm2 lagi la.tp aku sedar dlm crita tu bliau suda kelihatan semakin tua.ksian.berbalik kepada encik johnny depp.memang super kiut bila aku fikir dia memegang watak guru matematik.haha!dan sejam awal cerita tu aku x habis2 kesian dengan watak die yg ku sangkekan seorang tourist yg sangat malang.leh x aku spoil cite ni utk yg blom tgk ag?haha.peduli apa,blog aku.eh tapi tu kan filem remake ek.kira smua org da taw la jalan crita.haiyok.nevermind.aku suka suka suka kekiutan johnny depp dlm tu.hahahaha.waaa~


---aLin meLi---

Comments

Popular Posts