card game in 80's

alangkah bangang nye aku rase apabile aku accidently terpadam perkara2 yg telah aku taip kan sebentar td dan otomatik save perkara yang kosong.darn it.

. . .

hari tu cik salwa ade menyatakan yg die tingin nk mai
n kad yg slalu kite (for those who born in 80's) main mase kite mude remaja.owh silap.muda kanak2.maka terkluar la perkataan family utk merjuk kepada kad yg dimaksudkan.hari ni baru aku ingat name kad2 tersebot adelah happy family.

ha tu dia gambaq kalau hang still
x ingt.isk3.


aku mula2 x ingt main game die mcm mane.yg aku ingt hanye perlu kumpulkan ahli keluarga yg ade dalam kad2 ni.maka aku google.x sangka aku permainan ni begitu femes untuk ada dalam wikipedia. dalam tu die terangkan balik mcm mane nk main so aku da ingat!yeay!

. . .

di atas semangat lain macam gadis2 umur 20an ini,termsuk la aku,kami plan nk jalan kaki kluar dr tempat ini dan memulakan pencarian kad ini!ape guna cuti kalau x diisi ye x?

lin meli


Comments

  1. oooohh...good old memories! Best gile kot main game2 kad nih! ade mcm2 versi kot dlu..aladdin la, pirate laa...haaaiiilaaa..rindu plak nak main.. =)

    ReplyDelete
  2. yepeee~kwn aku suda bli kad happy family + snap ditambah pula dgn game jutaria.hahahaha.mau maen malam ini!

    ReplyDelete
  3. I have read this blog it has full information and fully romme online Strategy about card Games.

    ReplyDelete

Post a Comment

comments

Popular Posts