Macam Mana Hendak Menjadi Wangi

Untuk foreigners, minta maaf ini adalah dalam bahasa melayu. Hahaha. Kalian foreigners sila wangikan diri. Aku sudah penat tahan nafas bila berada di kalangan kalian. Sabar jela.

Tadaa~ Perfumes yang di order suda sampai!
# Excited! Excited! #

Ye ini bukanlah perfume original yang mahal-mahal itu. These perfumes are inspired by them! Kalau rase nak beli perfume yang ori tapi cam tak sure bau dia macam mana boleh la beli HOT PERFUME ini yang 5 ml punye. Cute. Tahan lama, itu yang aku suka. Ini bukan promotion berbayar okeh. Aku suka. So aku beli. Buat apa pakai yang ori-ori tu kalau nak ke kelas kan? Membazir. Hahaha.

Apa yang buat aku excited adalah sebab benda alah ini sudah ada packaging baru. Warna warni baru cute. Aku suka! Semangat kot aku amek gambar-gambar mereka ini. Minta maaf la aku bukan pakai DSLR. Hoh, sedih.

Kiri itu botol lama. Yang kaler-kaler haruslah yang baru~ Boleh selit-selit kat mana-mana kau nak. Masuk poket jeans pun tak kan timbul macam kau letak handphone kau! Ini 5mL Roll-On bebeh. RM10 je dan kau akan wangi!



Yang tengah-tengah itu botol lama 30 mL. Sekarang ada yang baru 20 mL je. Itu yang kaler-kaler haruslah baru~ Yang ini spray. Sekali spray je kau dah wangi! RM 18 je weh. Boleh wangi berminggu-minggu.


Hot Perfume ni bukan sekadar jual perfume tapi jual segala benda yang melibatkan perkataan wangi. Klik la link INI untuk maklumat. So far favorite aku ada banyak. Antaranya Dior Addict, Versace Bright Crystal, DKNY Be Delicious, DKNY Sweet Floral, GUESS Women, Burberry Sport, Clinique Happy, BodyShop Vanilla, eh banyak lagi la! Perlu ke aku bagitau semua. Aku memang dah compare kebanyakannya dengan yang original. Memang sama. Jadi buat apa berbelanja lebih!


Hot perfume ni juga takde alkohol. Ramai juga yang masih was-was dengan penggunaan alkohol dalam perfume. Lebih baik elak melakukan perkara yang kita tidak yakin halal haramnya kan? Perfume ni serius tahan lama. Aku pernah compare pakai Bodyshop Rougeberry (Ini feberet aku) dengan perfume Bodyshop lain dari hot perfume. Serius, sama je ketahanan bau dia. Jadi lagi sekali, kenapa perlu berbelanja lebih! Hahaha.


Lin Meli yang kini wangi dengan bauan inspired by Versace Bright Crystal.
Love it.




Comments

  1. haha..sengal! XXD promosi paling sempoi yang penah aku bace! Weyy, cantik la botol2 baru!!ni yg aku rase menyesal x order td! ekeke.. caya la Hot Perfume! semoge perniagaan smkn maju! hohoho

    ReplyDelete
  2. Hahaha.Tentiu!
    Ye sebab tu la aku semangat mengumpul order sebab aku excited gilerious nak pakai yang baru tu. Spray tu yang aku paling suka.Cantik!

    ReplyDelete
  3. aku ske giler cara ko promote tp bl ko dtg bilik aku..ko xde plk sesempoi ini..weh Guess women tu wangi x?? aku ada bau 1 perfume ni tp xtau jns pe..ko ada semua jns brand ke??

    ReplyDelete
  4. Hahaha. Aku kan konon-konon cam pemalu. Hahaha. Aku jarang la borak-borak dengan ko. Jadi cm malu2 gitu.Hehehe.
    Guess woman wangi.Aku suke.Ade yg aku punye kalau ko nk bau.Ko klik kat link aku da hightlight tu utk tgk list weh.Tapi kalau nak bau2 kat aku tade la sume tapi ade la byk gak sample nye. =)

    ReplyDelete
  5. blh dtg bilik bau dl x??? hahaha kalo klik pun bkn dpt bau hahaha

    ReplyDelete
  6. Hahaha. Boleh2. Tade masalah pon. Mau try2 di tangan pon boleehh. Hahaha. Saje soh klik kot taw bau and suke. bOle order-order kannn~~ Lagi pun sekarang memang tengah kumpul order.. hehehe. ^_^

    ReplyDelete
  7. salam..ade jual tak hot perfume tu?susahla nk carik.

    ReplyDelete
  8. wsalam. Sekarang dah tak jual itu perfume, jual masa belajar dulu je. Susah ke nk cari? Dah try website die?

    ReplyDelete

Post a Comment

comments

Popular Posts