.:Download MP3 for free!:.


Hari ini kepala aku saket. Maka dari malam semalam sampai ke petang tadi aku tidur. Ada juga bangun untuk makan dan melakukan perkara-perkara yang harus. Yang wajib itu aku cuti dalam 7 hari ini. Jadi sila jangan dipertikaikan. Kira lama la aku tidur hari ni disebabkan sakit kepala yang datang sekali sebulan tu. Penat memang penat tdur lama tapi nak buat macam mana.

. . .

Macam budak-budak blaja yang lain, aku ppun ade test berderet menanti ni. Maka malam ini aku rajin-rajinkan diri membuat nota. Sampai kul 5 pagi ni ha. Gila tidur lama sangat sampai aku tak boleh tidur dah!


Kalau tengah rajin tulisan akan bulat2 comel2 macam ni. Haha

. . .

Dalam ketekunan aku membuat nota tu akhirnya aku akan ke Facebook jua. Bukan ada apa yang menarik pun. But I keep refreshing the same page for each 5 minutes of my life! Zaman Friendster dulu aku rase tade lak plak macam tu kan. Betul tak? Jadi apa lebihnya Facebook sebenarnya? Kita sudah terlalu biasa dengan warna tema biru putih itu. Oh bukan entri politik ok.


Akhirnya kerja aku sampai sekarang adalah online dan online. =)

. . .

Sekarang aku sedang addicted dengan lagu 'Jar of Hearts' sampai letak part of the lyrics kat status Facebook aku. Lagu ni sal perempuan. Lelaki pun boleh. Khas buat bekas-bekas kekasih yang senang-senang nak sambung balik chenta yang dorang da putuskan. Sukahati je. Sekarang mari kaitkan lagu itu dengan lagu Taylor Swift-Back To December. Lagu ini plak adelah lagu bekas kekasih yang berharap boleh menyambung kaseh dengan orang yang telah ditinggalkannya.

Sekarang kau nampak kan ada dua jenis manusia macam ni kat dalam dunia ni. So yang mana satu korang? Kalau tanya aku. Aku pernah berada di situasi lagu yang aku suke itu. Hahaha. Bukan sebab itu ok aku suka lagu ni. Aku suka dengar suara Christina Perri itu. First time dengar aku sangat tertanya-tanya sapekah anda~

. . .

Mari mendonlot~! (Barula ada kaitan dengan title entri ni) Hehe!

Comments

Popular Posts