.::Blogger - Hanis Zalikha Zainal::.

Haih. Baru je tukar Post Editor yang baru. Ingat kan lebih menyenang kan proses mengupdate blog. Tapi lepas try taip dan tekan preview baru ku sedar yang background tulisan tu perlu di edit untuk kena dengan background kaler post aku ni. Lorh. Ngade-ngade betul. Akhirnya aku pakai Old Editor yang serius shit simple. Tak boleh la aku nak pakai function maju-maju macam korang ni. Takpe. Pelan-pelan kayuh, dik.


Kat luar sana memang ada berlambak blog melayu popular. Kan? Kan? Yang mana satu jadi pilihan kau? Macam mana nak pilih yang best? Macam mana nak cari yang best itu k
at Google? Entah mana aku tahu! Hehe. Anyway kalau kau perasan la kan. Blog yang best-best ini kebanyakannya dari lelaki. Adakah sebab perempuan lebih ramai yang ada blog berbanding lelaki maka perempuan lebih cenderung follow blog lelaki? Atau lelaki memang pandai mengayat? Mengayat = mengarang ayat dalam blog sampai jadi best?


Dulu-dulu memang aku nampak blog lelaki je yang best dan boleh buat isi masa lapang. Tapi sekarang aku dah jumpa blog perempuan yang best. Takde la baru-baru ni. Macam dah lama tapi baru sekarang mengada-ngada nak sebut sebab tak tahu nak buat apa. Kate
gori insan popular lah kan. Kenal pun dari cousin LELAKI aku yang dok mention-mention minat kat beliau. Hahaha. Kau tak cukup umur dik nak mengorat dia. Beliau femes teramat sangat. Cewah. Beliau = Hanis Zalikha Zainal. Tadaa~


Cantik oh. Kredit gambar haruslah dari blog beliau. Curik dari Google.

Hebat.

Aku rasa berlambak w0o blog cerita pasal beliau ini. Tapi kenapa kau tak pergi tengok kat blog dia sendiri je? Senang. Best pun best. Terbaru (hari ini) beliau bercakap tentang Nikon Coolpix. Walaweh lepas ni memang sold out punya la kamera tu sebab setiap kali beliau buat review mesti nampak macam benda tu adalah sangat bagus untuk dimiliki. Ye aku juga dah terpengaruh ni. Hahaha. Cepatla duit ku banyak sikit untuk beli kamera idamanku. T_T


Ok sudah. Belajar.


Lin Meli



Comments

Popular Posts